ساخت سوله در زمین کشاورزی امکانپذیر شد

به گزارش سفر به تایلند، سوله های کشاورزی نقش بسیار مهمی در روستاهای ایران ایفا می نمایند. و این وسوسه انگیز است که فکر کنیم ساخت سوله در یک قطعه زمین یا مزرعه روستایی به سادگی چیدن تخته و ادامه دادن با آن است. متاسفانه، به این سادگی نیست. بسیاری از منطقه ها حکومت محلی مقررات خاص خود را دارند. بعضی قوانین شگفت انگیز خود را دارند که واقعاً می توانند شما را غافلگیر نمایند. این باعث می گردد که گرفتن مجوز ساختمان و تایید برنامه ریزی از شورای محلی شما به یک کابوس (بالقوه) تبدیل گردد. خوب، پس آیا برای سوله مزرعه به مجوز احتیاج دارم؟ در خصوص تصویب برنامه ریزی چطور؟ در اینجا ما به سوالات شما در خصوص مجوزها، مجوز برنامه ریزی سوله کشاورزی، زمانی که به آنها احتیاج دارید و مواردی که باید در نظر بگیرید پاسخ می دهیم.

ساخت سوله در زمین کشاورزی امکانپذیر شد

آیا برای سوله مزرعه به مجوز احتیاج دارم؟

به طور کلی، بله، مجوز ساختمان برای هر سوله بزرگتر از 10 متر مربع مورد احتیاج است. با این حال، مقررات ساختمان بعضی از معافیت ها را برای کارهای ساختمانی بدون احتیاج به مجوز ساختمانی که قبل از ساخت و ساز اخذ می گردد، مجاز می نماید. از آنجا که هر شورا مجموعه ای از قوانین خاص خود را دارد، باید قبل از آغاز ساخت و ساز در سوله تازه خود کمی تحقیق کنید. یک راه خوب برای آغاز، تماس مستقیم با آنها است. اگر آماده نیستید که با شورای محلی خود منتظر بمانید، چرا با تامین نماینده سوله محلی خود صحبت نکنید. در اینجا در سوله آرکا سقف ، ما می توانیم به شما یاری کنیم تا از این موانع عبور کنید و سوله کشاورزی خود را بدون هیچ زحمتی تأیید و ساخته شوید.

چه زمانی برای سوله مزرعه به مجوز ساختمان احتیاج ندارم؟

در WA، بعضی قوانین کلی و مقررات مقدار معین می نمایند که آیا برای ساخت سوله روستایی احتیاج به تایید دارید یا خیر. باید توجه داشته باشید که اینها ممکن است تنها قوانینی نباشند که ممکن است لازم باشد از آنها پیروی کنید. به طور کلی، اگر سوله شما با موارد زیر مطابقت داشته باشد، احتیاجی به مجوز نخواهید داشت:

مساحت طبقه 10 متر مربع یا کمتر است

ارتفاع سقف بیش از 2.4 متر نیست

سوله پشت خط عقب نشینی جلو ملک واقع شده است

کف سوله از سطح زمین بیشتر از 500 میلی متر نیست

سوله از نظر ساختاری سالم است و قادر به مقاومت در برابر شرایط باد است

سوله با خطوط دید ترافیک تداخلی ندارد

سوله دارای سیستم زهکشی مناسب خواهد بود

خوب، من به یک مجوز ساختمان دارم. آیا می توان با ان سوله بسازم

مجوز برنامه ریزی با تایید ساختمان شما فرق دارد و به احتمال زیاد به هر دو احتیاج خواهید داشت. هر زمان که سوله شما با کدهای مسکونی محلی شما مطابقت نداشته باشد، مجوز برنامه ریزی برای ساخت سوله مورد احتیاج است. بیشتر سوله های روستایی با توجه به مقدار و کاربری آنها احتیاج به تایید برنامه ریزی دارند. مهم است که به قوانین محلی در منطقه خود توجه کنید و با شورای محلی خود مصاحبه کنید تا مطمئن شوید که رویه های درست را دنبال می کنید.

سوله های کشاورزی در مقابل سوله های مسکونی

منطقه ها مسکونی و روستایی مقررات متفاوتی دارند. بنابراین مهم است که بدانید سوله شما دقیقا در کجا قرار خواهد گرفت. این بعلاوه بر نوع تأییدیه های مورد احتیاج شما تأثیر می گذارد. برای به دست آوردن اطلاعات مربوطه با شورای محلی خود تماس بگیرید یا با تیم ما در اینجا در سوله آرکا سقف تماس بگیرید. آیا قصد دارید یک سوله در یک منطقه مسکونی بسازید و می خواهید در خصوص تاییدیه های برنامه ریزی بیشتر بدانید؟ برای جزئیات بیشتر، مقاله ما را در خصوص تأییدیه های برنامه ریزی سوله های مسکونی آنالیز کنید.

مجوز برنامه ریزی برای سوله مزرعه - چه چیزی را باید در نظر بگیرم؟

بدیهی است که ساخت سوله مزرعه در زمین های روستایی بسیار متفاوت از چیدمان معمولی حیاط خلوت شما خواهد بود. بعضی از مواردی که ممکن است لازم باشد هنگام درخواست مجوز برنامه ریزی برای سوله مزرعه خود در نظر بگیرید عبارتند از:

این که آیا سوله شما در یک منطقه مستعد آتش سوزی ساخته شده است

الگوهای آب و هوا (مانند جهت باد) و جغرافیای محلی

حداقل فاصله مورد احتیاج از جاده شورای محلی

فاصله مورد احتیاج از جاده اصلی (بزرگراه)

فاصله لازم از مرز ملک شما فاصله مورد احتیاج از یک خانه تحت مالکیت متفاوت

فاصله لازم از یک آبراه

چگونه می توانم برای پروانه ساخت سوله های کشاورزی اقدام کنم؟

اگر برای سوله مزرعه خود به مجوز ساخت احتیاج دارید، این روند ممکن است بین شوراها متفاوت باشد. اما به طور کلی، شما باید با ارسال یک درخواست آغاز کنید. درخواست ها را می توان به صورت الکترونیکی یا متناوباً یک نسخه چاپی مستقیماً به شورای محلی شما ارسال کرد. احتمالاً به اسناد پشتیبانی زیر احتیاج خواهید داشت

پلان طبقه سوله

پلان سایت

جزئیات ساخت و ساز با مواد مورد استفاده

جزئیات اتصال به سازه های موجود

روش لنگر انداختن (جزئیات کف)

یک کپی از گواهی انطباق طراحی از پیمانکار نقشه برداری ساختمان شما

مدت زمان صدور مجوز سوله کشاورزی چقدر است؟

این بستگی به مقدار بارگیری بیش از حد شورای محلی شما با برنامه های مشابه دارد. در نهایت، این می تواند به این معنی باشد که ممکن است آلونک شما باید کمی صبر کند تا بتوانید چکمه ها را روی زمین بیاورید. اما به عنوان یک راهنمای تقریبی، پردازش مجوزهای برنامه ریزی معمولاً تا 3 ماه طول می کشد.

مجوز برنامه ریزی سوله کشاورزی خود را امروز مرتب کنید

گرفتن مجوز برنامه ریزی سوله کشاورزی می تواند یک تجارت سخت باشد. ما را باور کنید، ما می دانیم! ما می دانیم که داشتن فردی با تجربه که می تواند به شما در جلوگیری از سردرد و هرگونه تأخیر در زمانی که تصمیم گرفتید با آرکا سقف خود به جلو حرکت کنید چقدر ارزشمند است. در سوله های arcasaghf ، ما فقط مواد را به شما نمی دهیم و شما را به راهتان می فرستیم، بلکه معتقدیم محصول نهایی با کیفیت را به شما تحویل می دهیم، که به معنای یاری به شما در کل فرآیند، از جمله طراحی، تایید، ساخت و ساز، مدیریت پروژه، و حتی پاکسازی مهم نیست که در خصوص اینکه از کجا آغاز کنید گیج شده اید یا وقت کافی برای دریافت تاییدیه صحیح برای سوله مزرعه خود را ندارید، ما می توانیم یاری کنیم. در واقع، این جایی است که ما برتر هستیم. امروز با ما تماس بگیرید تا مستقیماً با تیم محبت آمیز ما صحبت کنید و پروژه بعدی خود را آغاز کنید.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 1 آذر 1402 بروزرسانی: 1 آذر 1402 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2273

به "ساخت سوله در زمین کشاورزی امکانپذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سوله در زمین کشاورزی امکانپذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید