اتهام مضحک آل خلیفه به ایران تحت جوسازی سعودی ها

به گزارش سفر به تایلند، وزارت کشور بحرین در تبعیت از دولت سعودی، مدعی شد که ایران عامل شیوع ویروس کرونا در بحرین و دیگر کشور های عربی حوزه خلیج فارس است.

اتهام مضحک آل خلیفه به ایران تحت جوسازی سعودی ها

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در حالی که سازمان بهداشت جهانی، کرونا را بیماری فراگیر جهانی اعلام نموده، بحرین به تبعیت از سیاست ضدایرانی دولت سعودی، تهران را به شیوع این ویروس متهم کرد.

راشد بن عبدالله وزیر کشور بحرین امروز (پنجشنبه) در نشست مشترک با نمایندگان مجلس این کشور، کوشش کرد ایران را متهم اصلی شیوع کرونا جلوه دهد.

به نوشته وبگاه بحرینی اخبار الوطن او ادعا کرد که ایران دست به پنهانکاری در مورد شوع ویروس کرونا در ابتدای امر زده و با این اقدام موجب شیوع این ویروس در خارج از مرزهایش شده است.

وزیر کشور بحرین در سخنان عجیبی مدعی شد که این پنهانکاری ادعایی از سوی ایران نوعی از حمله بیولوژیک است که سلامتی مردم را به خطر می اندازد.

راشد بن عبدالله همچنین ادعا کرد که بحرین توانسته در برخورد با این بیماری موفقیت آمیز عمل کند و در ادامه از بهداشت جهانی برای یاری به این کشور تقدیر کرد.

او اتهامات دیگری نیز به ایران نسبت داد و همچون دولت سعودی گفت که ایران موجب شده است تا این ویروس به راحتی به خارج از مرز های ایران سرایت کند.

دولت سعودی نیز تا کنون در دو مرتبه ایران را عامل انتشار ویروس کرونا معرفی نموده که وزارت خارجه ایران نیز پاسخ ریاض را داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 817

به "اتهام مضحک آل خلیفه به ایران تحت جوسازی سعودی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهام مضحک آل خلیفه به ایران تحت جوسازی سعودی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید