اسکای نیوز: پرواز گسترده آپاچی های آمریکا بر فراز بغداد

به گزارش سفر به تایلند، اسکای نیوز مدعی شد که تعداد زیادی از بالگردهای آپاچی آمریکا چهارشنبه شب بر فراز نواحی غربی بغداد به پرواز درآمدند.

اسکای نیوز: پرواز گسترده آپاچی های آمریکا بر فراز بغداد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، بالگرد های آپاچی آمریکایی امشب (چهارشنبه) به صورت گسترده در غرب پایتخت عراق به پرواز درآمدند.

این شبکه خبری گزارش داد که همزمان با پرواز این بالگردهای آمریکایی، یگان های نظامی جدیدی در غرب بغداد مستقر شدند.

گزارش بیشتری درباره جزئیات این خبر منتشر نشده است، اما پنتاگون ساعاتی قبل بیانیه ای را در مورد اعزام 750 نیروی آمریکایی به غرب آسیا منتشر نموده بود.

وزارت دفاع ایالات متحده بامداد چهارشنبه در واکنش به رویدادهای اخیر عراق بیان کرد که میخواهد 750 نیروی نظامی دیگر را به غرب آسیا اعزام کند.

در ادامه گزارش ها درباره تحرکات آمریکایی ها برای مقابله با اعتراضات ضد آمریکایی بعد از شهادت دستکم 28 نفر از نیروهای الحشد الشعبی و جراحت 51 نفر از آنها، یک رسانه نزدیک به دولت آمریکا از احتمال اعزام 4000 نظامی آمریکایی به منطقه اطلاع داد.

شبکه فاکس نیوز در این گزارش به نقل از مقام های آمریکایی اطلاع داد، در بحبوحه ناآرامی های عراق، احتمال استقرار حدود 4000 نظامی دیگر آمریکایی در خاورمیانه (غرب آسیا) وجود دارد (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 686

به "اسکای نیوز: پرواز گسترده آپاچی های آمریکا بر فراز بغداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکای نیوز: پرواز گسترده آپاچی های آمریکا بر فراز بغداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید