افغانستان افراد بازگشته از ووهان را 14 روز قرنطینه می نماید

به گزارش سفر به تایلند، وزیر بهداشت افغانستان خاطرنشان کرد: این کشور افرادی را که از شهر ووهان چین به افغانستان می آیند را 14 روز قرنطینه می نماید.

افغانستان افراد بازگشته از ووهان را 14 روز قرنطینه می نماید

با ما همراه باشید و با قیمت تور لحظه آخری چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، فیروزالدین فیروز وزیر بهداشت افغانستان گفت که برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا و شیوع آن به افغانستان افرادی که از شهر ووهان چین وارد این کشور می شوند باید 14 روز در قرنطینه باشند.

وی اضافه نمود که در هفته اخیر بیش از 260 نفر از چین وارد افغانستان شدند که همیشه تحت نظارت و در تماس با تیم های وزارت بهداشت این کشور بودند.

وزیر بهداشت افغانستان که پیشتر از سفیر چین خواسته بود تا از بازگشت اتباع افغان مستقر در چین جلوگیری کند در این نشست از آمادگی کابل برای بازگرداندن 41 دانشجوی افغان مستقر در ووهان به افغانستان اطلاع داد.

فیروز گفت که یک فروند هواپیما برای این منظور چارتر شده و دانشجویان پس از انتقال به کابل قرنطینه خواهند شد.

وی اضافه نمود که برای پیشگیری از ورود این ویروس به افغانستان تدابیر جدی در مرزها و فرودگاه ها اتخاذ شده و 300 تخت ویژه نیز در بیمارستان های این کشور برای مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 704

به "افغانستان افراد بازگشته از ووهان را 14 روز قرنطینه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افغانستان افراد بازگشته از ووهان را 14 روز قرنطینه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید