اوضاع بازیگر سریال ولایت عشق در ایام کرونایی

به گزارش سفر به تایلند، بازیگر سریال ولایت عشق گفت: بدون شک هر واکسنی که جواب دهد را می زنم و اگر واکسن ایرانی عملکرد خوبی داشته باشد چرا سراغ نسخه خارجی بروم، ما متخصصان عظیم و متبحری داریم که قطعا می توانند بهترین نمونه واکسن را فراوری نمایند.

اوضاع بازیگر سریال ولایت عشق در ایام کرونایی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

محمد صادقی درباره مجموعه فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا یعنی بیش از یکسال است که بازیگری و تدریس بازیگری را کنار گذاشته ام و تنها مشغول به تالیف و ترجمه آثار در خانه هستم.

وی به همین دلیل ادامه داد: به امید خدا وقتی که این بیماری منحوس از کشور خارج گردد بار دیگر به عرصه بازیگری و تدریس باز خواهم گشت. بدون شک برای من هم دوری از بازیگری سخت است اما ترجیح می دهم در محیطی ایمن به فعالیت بپردازم.

وی درباره آینده سینمای کشور در دوران کرونا افزود: به هیچ عنوان نمی توان چیزی را پیش بینی کرد، بعضی می گویند این دوره جدید فصل تازه ای از کروناست که ممکن است سالها ادامه داشته باشد پس نمی توان گفت که چه زمان شاهد بازگشت شرایط عادی به سینما و تئاتر خواهیم بود.

این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون درباره آرزوی خود در سال جدید ادامه داد: شخصا فارغ از مسئله بازیگری و سینما آرزو می کنم که این بلا از سر تمامی مردم دنیا برطرف گردد. به واقع در شرایط بسیار نامطلوبی به سر می بریم، بنده متاسف می شوم که هر روز شاهد شنیدن آمار فوت و ابتلا به کرونا هستیم و صد افسوس خوردم که در سالی که گذشت بسیاری از هنرمندان را هم به دلیل کرونا از دست دادیم.

وی در خصوص بازیگرانی که در شرایط فعلی کرونا مشغول کار هستند افزود: به هیچ وجه کسی را تقبیح نمی کنم، ما در شرایط زندگی افراد نیستیم و طبیعتا اگر بازیگری در شرایط خطرناک کرونایی جلوی دوربین می رود دلایل قانع نماینده ای دارد و به هیچ وجه نمی توان آن را قضاوت کرد.

بازیگر فیلم ابراهیم خلیل الله (ع) در همین رابطه ادامه داد: به هر صورت من سالهاست که بازیگری نموده و به نوعی کارهای خودم را انجام داده ام، به همین خاطر اگر دو سال هم از بازیگری دور شوم و استراحت کنم اتفاقی نمی افتد اما نمی توان به جوانان و بعضی بازیگران پیشکسوت که جلوی دوربین می فرایند خرده ای گرفت. زیرا بنده معتقدم که مضرات بیکار بودن بازیگران از خود کرونا هم خطرناک تر است.

وی با اشاره به اکران فیلم لاله در نوروز سال جاری افزود: سال جاری و در اکران نوروزی فیلم خوب لاله را روی پرده داشتم اما متاسفانه این فیلم با استقبال خوبی روبرو نشده است، این اتفاق البته طبیعی است زیرا مردم به سینما نمی فرایند و برای این نرفتن هم دلایلی منطقی دارند.

بازیگر فیلم سینمایی لاله با اشاره به لزوم واکسیناسیون کرونا افزود: شرایط وخیم فعلی فراتر از سینما و تئاتر بوده و تمامی اقشار جامعه را درگیر نموده است. کشور ما کشور توانمندی است و به نظرم باید در فرایند واکسن تسریع حاصل نماید. همچنین از نظر من برای پایان دادن به کرونا نیازمند وضع مقررات جدی تری درباره ترددهای بین شهری و فعالیتهای جمعی هستیم.

وی در همین رابطه افزود: به نظر من اینکه بگوییم که مسئولین فرهنگی باید به هنرمندان یاری نمایند درست است اما این یاری نباید صرفا برای هنرمندان باشد و مسئولین باید هر قشری را که نیازمند است را حمایت نمایند تا این قائله کرونا تمام گردد.

صادقی درباره واکسن ایرانی کرونا اعلام نمود: بدون شک هر واکسنی که جواب دهد را می زنم و اگر واکسن ایرانی عملکرد خوبی داشته باشد چرا سراغ نسخه خارجی بروم، ما متخصصان عظیم و متبحری داریم که قطعا می توانند بهترین نمونه واکسن را فراوری نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1582

به "اوضاع بازیگر سریال ولایت عشق در ایام کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع بازیگر سریال ولایت عشق در ایام کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید