ایجاد و توسعه صنایع دانش بنیان شیلاتی در منطقه آزاد چابهار

به گزارش سفر به تایلند، در ملاقات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با معاون امور زیستی مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری گسترش فعالیت های دانش بنیان شیلاتی آنالیز و توافقات اجرایی در این زمینه صورت پذیرفت.

ایجاد و توسعه صنایع دانش بنیان شیلاتی در منطقه آزاد چابهار

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان در این ملاقات ضمن اشاره به قابلیت ها و پتانسیل های منحصربه فرد جغرافیایی، طبیعی و آب وهوایی و همچنین ظرفیت های ویژه شرکت سرمایه گذاری توسعه تجارت و صیدصنعتی سازمان، آمادگی خود را جهت حمایت و مشارکت درراه اندازی طرح های دانش بنیان شیلاتی خاطرنشان کرد.

علی اکبر رضایی معاون امور زیستی مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری نیز در این ملاقات ضمن قدردانی از حمایت های اجرا شده از آمادگی این مرکز جهت سرمایه گذاری و اجرای طرح های دانش بنیان شیلاتی در این منطقه اطلاع داد.

در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه تجارت و صیدصنعتی سازمان و معاون و نمایندگان مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری برگزار گشت، مقرر شد تفاهم نامه همکاری شرکت سرمایه گذاری با این مرکز جهت احداث و راه اندازی سایت پرورش و تکثیر جلبک در منطقه آزاد چابهار صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1324

به "ایجاد و توسعه صنایع دانش بنیان شیلاتی در منطقه آزاد چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد و توسعه صنایع دانش بنیان شیلاتی در منطقه آزاد چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید