شرح فدراسیون درباره ممنوع الخروج شدن دختر سوارکار

به گزارش سفر به تایلند، مسعود خلیلی در مورد خبر ممنوع الخروجی ورزشکار دختر 12 سال ایرانی به وسیله پدرش که باعث شد این ورزشکار نتواند در مسابقات جهانی سوارکاری نونهالان در روسیه شرکت کند، گفت: پدر این ورزشکار با مادرش اختلاف داشته و پدرش او را ممنوع الخروج کرد. البته قیم اصلی این دختر مادرش است چرا که مادر این ورزشکار به فدراسیون برگه ای ارائه داده که نشان می دهد قیم اصلی او مادرش است.

شرح فدراسیون درباره ممنوع الخروج شدن دختر سوارکار

او ادامه داد: به دلیل اختلاف خانوادگی و مسائل ایجاد شده این ورزشکار نمی تواند به مسابقات اعزام گردد. این موضوع ربطی به فدراسیون سوارکاری ندارد و ما نمی توانیم به زندگی خصوصی مردم ورود کنیم.

خلیلی اظهار کرد: باید گفت که اعزام از طرف فدراسیون بود. مادر این ورزشکار به وسیله دادگاه نامه ای را به تایید دفتر خانه رساند و آن را به فدراسیون تحویل داد. در آن نامه که بارضایت مادرش صادر شده بود آمده که این دختر می تواند به مسابقات اعزام گردد اما از طرف دیگر پدر او اقدامات قانونی انجام داده و دخترش را ممنوع الخروج نموده و این مسئله قضایی است و ربطی به فدراسیون ندارد. باید گفت که به دلیل اختلافات خانوادگی این رخ داده است. فدراسیون می خواست یک ورزشکار را اعزام کند و به همین خاطر اقدامات قانونی از جمله ویزا و غیره را انجام داده است.

رئیس فدراسیون درباره نمایندگان ایران در این مسابقات گفت: سه سوارکار دیگر از ایران در این مسابقات حضور دارند و مسابقات از فردا آغاز می گردد که 3 روز ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1700

به "شرح فدراسیون درباره ممنوع الخروج شدن دختر سوارکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح فدراسیون درباره ممنوع الخروج شدن دختر سوارکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید