جنگ قدرت در پرسپولیس؛ چه کسی برنده است؟

به گزارش سفر به تایلند، تغییر مدیریت پرسپولیس این روزها بیش از همواره توجه ها را به خود جلب نموده اما نگرفتن تصمیم تعیین و سریع از سوی وزارت ورزش و یا هیات مدیره باشگاه، آینده پرسپولیس را با ابهام روبرو نموده است.

جنگ قدرت در پرسپولیس؛ چه کسی برنده است؟

به گزارش خبرنگاران، پس از انتها لیگ هجدهم و زمانی که پرسپولیس توانست با قهرمانی در جام حذفی دبل کند، خیلی از طرفداران این تیم که حالا تیم شان را رویایی می دیدند امید زیادی در ذهن داشتند که با ادامه این روند، روزی پرسپولیس بتواند سودای قهرمانی در آسیا در سر بپرواند اما انتها فصل، آغاز مسائل مدیریتی در این باشگاه بود که حالا با ادامه آن می تواند روی نتایج و روند تیم هم تاثیر بگذارد.

منابع موثق ماه هاست درباره آینده همکاری ایرج عرب با باشگاه پرسپولیس با تردید صحبت می نمایند و بعضی هم از انتها همکاری این مدیر خبر می دهند وزیر ورزش هم از استعفای او اطلاع داد اما این کش وقوس ها هفته هاست که ادامه دارد و هیچ تغییری به طور رسمی در تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس اعمال نشده و همین امر هم باعث طرح شایعات فراوان درباره آینده هیات مدیره پرسپولیس و لابی بعضی برای نشستن روی جایگاه مدیرعاملی این باشگاه شده است.

این روزها طرفداران پرسپولیس بیش از این که بخواهند روند تمرینات تیم شان را دنبال نمایند، تمرکز خود را روی اخبار و شایعاتی گذاشته اند که درباره مدیرعامل جدید باشگاه مطرح می گردد اما این که چقدر از این اخبار و شایعات به واقعیت نزدیک است، سوالی است که کسی پاسخ درست و دقیقی برای آن ندارد.

این روزها مسائل زیادی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد. از مباحث اقتصادی و تامین بودجه برای مصارف تیم گرفته تا مسائلی که در باشگاه وجود دارد اما در این شرایط مدیران باشگاه پرسپولیس بیش از این که تمرکزشان روی امور جاری باشگاه باشد، درگیر جنگی شده اند، که حاصل آن چیزی جز کسب قدرت نیست. البته این فقط بخشی از ماجراست چون از زمانی که صحبت از برکناری ایرج عرب مطرح شد، از بیرون باشگاه هم افرادی برای تصدی پست مدیرعاملی، آغاز به لابی نموده اند.

در هفته های اخیر به تعداد روزهای طرح استعفای ایرج عرب، گزینه مدیرعاملی برای باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. از رضا درویش که از بیرون باشگاه نامش مطرح شده گرفته تا مهدی محمدنبی که به عنوان عضو هیات مدیره، کوشش زیادی انجام داده تا روی جایگاه ایرج عرب بنشیند. در این بین حتی بعضی روی پروژه بازگشت حمیدرضا گرشاسبی کار نموده اند. اما سوال اساسی این جاست که وزارت ورزش و جوانان که متولی باشگاه پرسپولیس است، چه زمانی میخواهد به این شایعات انتها بدهد و تصمیم رسمی خود را در این باره اعلام کند؟

اگر تصمیم بر پذیریش استعفای عرب است، آیا بهتر نیست رسما از سوی هیات مدیره اعلام گردد تا مدیر جدید زودتر به کارش ادامه دهد؟ اگر هم قرار به عدم پذیرش استعفاست بازهم بهتر است این تصمیم زودتر اعلام گردد تا پرسپولیس به آرامش برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 294

به "جنگ قدرت در پرسپولیس؛ چه کسی برنده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ قدرت در پرسپولیس؛ چه کسی برنده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید