خبرنگاران اعمال محدودیت های ویژه ترافیکی مقابله با کرونا در همدان

به گزارش سفر به تایلند، همدان- خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی شهرستان همدان گفت: اعمال محدودیت های ویژه ترافیکی برای تردد خودرو در محدوده بلوار گنجنامه و ارم شهر همدان از عصر امروز(سه شنبه) به مدت یک ماه شروع شده است.

خبرنگاران اعمال محدودیت های ویژه ترافیکی مقابله با کرونا در همدان

سرهنگ فرخ جمالی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: به منظور پیشگیری از اپیدمی این بیماری و با اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه، تردد خودروها در بلوار ارم و گنجنامه شهر همدان از ساعت 16 امروز تا 20 آبان ماه ممنوع شده است.

وی اضافه نمود: تیم های پلیس راهور با استقرار در این مسیرها از ورود و تردد وسایل نقلیه دراین محدوده ترافیکی جلوگیری می نمایند که اعمال این محدودیت تا پاسی از بامداد ادامه دارد.

رییس پلیس هدایت و رانندگی شهرستان همدان بیان نمود: با توجه به اینکه بیمارستان بهشتی در بلوار ارم واقع شده، هماهنگی لازم از سوی تیم های پلیس راهور برای تردد آمبولانس ها و انتقال بیماران به این بیمارستان صورت گرفته است.

سرهنگ جمالی درباره ایجاد محدودیت تردد در محورهای حیدره و سداکباتان نیز گفت: به علت قرار داشتن چندین روستا در محدوده این مسیرها نمی توان به طور کامل از تردد خودروها دراین دو محور جلوگیری کرد که به همین دلیل محدودیت های ترافیکی مقطعی در این محورها اعمال می گردد.

براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از تاریخ 20 آبان(امروز) و برای مدت یک ماه فعالیت صنوف به جز واحدهای خدماتی ضروری و تامین نمایندگان مواد غذایی و دارویی پس از ساعت 18 ممنوع است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 682 هزار و 486 نفر تا به امروز به کرونا مبتلا شده اند و شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید19 در کشور نیز به 39 هزار و 202 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1278

به "خبرنگاران اعمال محدودیت های ویژه ترافیکی مقابله با کرونا در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعمال محدودیت های ویژه ترافیکی مقابله با کرونا در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید