خبرنگاران جوان 31 ساله ای در رودخانه بنت نیکشهر غرق شد

به گزارش سفر به تایلند، چابهار- خبرنگاران- بخشدار بخش بنت شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: جوانی 31 ساله اهل خرم آباد به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا و عمق آب در تنگه غدی درفک این بخش غرق شد.

خبرنگاران جوان 31 ساله ای در رودخانه بنت نیکشهر غرق شد

احسان رئیسی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در تشریح جزئیات این حادثه گفت: عصر امروز یک مورد غرق شدگی در یکی از رودخانه های محلی به مرکز اورژانس بنت اعلام که بلافاصله تیمی از اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود : فرد غرق شده جوانی 31 ساله اهل خرم آباد لرستان از پیمانکاران ساخت منازل مسکونی طرح محرومان و سیل زدگان در منطقه بنت است.

بخشدار بنت بیان نمود : آشنا نبودن با فنون شنا و عمق آب عامل غرق شدن این جوان بوده که علی رغم تلاش همراهان و عملیات احیا اکیپ اعزامی اورژانس بنت متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی گفت : با هماهنگی های اجرا شده جسد برای تشییع و خاکسپاری در حال انتقال به خرم آباد است

رئیسی بیان نمود: بارش های فصلی و پر آب شدن رودخانه های جنوب استان سیستان و بلوچستان در چند ماه گذشته و گرم بودن هوا برخی افراد را برای شنا کردن در این رودخانه ها و منابع آبی علاقه مند می کند که در این مدت تعدادی از آنان به سبب بی احتیاطی و آشنا نبودن با فنون شنا جان خود را از دست داده اند.

نیکشهر در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1093

به "خبرنگاران جوان 31 ساله ای در رودخانه بنت نیکشهر غرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جوان 31 ساله ای در رودخانه بنت نیکشهر غرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید