خبرنگاران شناسایی 50 مبتلا در یک روز ، فارس در تیررس کرونا

به گزارش سفر به تایلند، شیراز - خبرنگاران- شناسایی مبتلایان به کرونا در استان فارس همچنان در شیب صعودی قرار گرفته است ، طی 24 ساعت گذشته 50 مبتلای به این بیماری در استان فارس شناسایی و شمار مبتلایان به 457 نفر رسیده است ، تاکید بر پرهیز از رفت و آمد های غیر ضروری و قرنطینه خانگی از سوی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز توصیه شده است.

خبرنگاران شناسایی 50 مبتلا در یک روز ، فارس در تیررس کرونا

عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز آدینه از شناسایی 50 مورد جدید ابتلا به کرونا در فارس اطلاع داد و بیان داشت : با اضافه نموده شدن این موارد جدید، آمار کنونی مبتلایان استان فارس به 457 نفر رسیده است.

دکتر همتی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش نشده است، اضافه نمود: در روزهای گذشته 13 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند ،هم اکنون 50 درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و 31 درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و تا به امروز 71 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضرور، یادآور شد: مردم می توانند با در خانه ماندن، دست اندرکاران حوزه سلامت را کمک نمایند.

همتی توصیه کرد: عموم مردم فارس می توانند اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماریکرونا به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت نمایند.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 838

به "خبرنگاران شناسایی 50 مبتلا در یک روز ، فارس در تیررس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شناسایی 50 مبتلا در یک روز ، فارس در تیررس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید