درخواست آلمان برای بازگرداندن پناهجویان به ترکیه و یونان

به گزارش سفر به تایلند، وزیر کشور آلمان گفت: پناهجویانی که به وسیله یونان وارد اتحادیه اروپا می شوند باید به یونان بازگردانده شوند و در مقابل از آتن نیز درخواست گردد که پناهجویان بیشتری را به ترکیه باز گرداند.

درخواست آلمان برای بازگرداندن پناهجویان به ترکیه و یونان

بهترین تجربه سفر را با قیمت تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویاییو بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیکر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، توماس دومیزیر، وزیر کشور آلمان گفت: باید قوانین اتحادیه اروپا درباره بازگرداندن پناهجویان به یونان به عنوان اولین مقصد اروپایی اجرا گردد.

وی چندی قبل گفت که خواستار اجرای کنوانسیون دوبلین است و در این باره مذاکراتی با وزرای کشور اعضای اتحادیه اروپا انجام گرفته است.

براساس توافق دوبلین، مسئولیت پذیرش پناهجویان بر عهده اولین کشوری است که پناهجویان وارد آن می شوند. در حال حاضر یونان اولین مقصد پناهجویان به شمار می آید که بیش از یک میلیون پناهجو در سال گذشته وارد این کشور شدند اما این شرط برای یونان در سال 2011 پس از اینکه این کشور محکوم به بدرفتاری علیه مهاجران شد، به تعلیق درآمد.

همچنین وزیر کشور آلمان با انتقاد از سیاست یونان در برابر پناهجویان گفت: آتن از اجرای کامل توافق اتحادیه اروپا با ترکیه در بازگرداندن مهاجران فاقد شرایط ناکام مانده است. یونان باید افراد بیشتری را اخراج کند.

وی ادامه داد: آلمان این آمادگی را دارد که هرماه از حدود 500 مهاجر از دو کشور یونان و ایتالیا استقبال کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 647

به "درخواست آلمان برای بازگرداندن پناهجویان به ترکیه و یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست آلمان برای بازگرداندن پناهجویان به ترکیه و یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید