دو همکار وکیل ترامپ بازداشت شدند

به گزارش سفر به تایلند، رسانه های آمریکایی نوشته اند که پلیس فدرال این کشور دو فرد وابسته به وکیل شخصی ترامپ را بازداشت نموده است.

دو همکار وکیل ترامپ بازداشت شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک سخنگوی دفتر دادستانی منهتن روز پنج شنبه بیان کرد که دو نفر از همکاران رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بازداشت شده اند.

بنا بر این گزارش، لو پارناس و ایگور فرومن که بازرگانان تبعه کشورهای خارجی هستند و در جریان کوشش جولیانی برای پیشبرد تحقیقات قضایی علیه جو بایدن نامزد بالقوه دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی، با وی همکاری می نموده اند.

این افراد به نقض قوانین مربوط به نحوه تأمین اقتصادی ستاد انتخاباتی بازداشت شده اند. این دو در جریان رقابت های انتخابات سال 2016 از حامیان اقتصادی حزب جمهوری خواه بوده اند و با پسر ترامپ هم دیدار داشته اند.

مجلس نمایندگان آمریکا در جریان تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ، هم پارناس و هم فرومن را احضار نموده است.

آنطور که رسانه های آمریکایی گزارش داده اند، جولیانی از ماه ها پیش از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مأمور شده تا بر اوکراین فشار وارد نموده و این کشور را به پیشبرد پرونده هلدینگ بریسما وادارد. این شرکت متهم بوده است که با استخدام افراد ذی نفوذ، کوشش نموده از روابط سیاسی آن ها استفاده کند. فرزند بایدن، هانتر، از اعضای هیأت مدیره این شرکت است.

افشای فشار ترامپ به ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور جدید اوکراین برای پیشبرد پرونده قضایی علیه بایدن ها، به شروع رسمی تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهور آمریکا منجر شده است.

گفته می گردد که رئیس جمهور آمریکا پرداخت یاری های اقتصادی و نظامی به اوکراین را به پیشرفت پرونده بریسما مشروط نموده است. ترامپ این اتهام را رد نموده، اما هر روز شواهد بیشتری در تأیید این ادعا منتشر می گردد.

هنوز هویت دو فردی که امروز خبر بازداشت آن ها منتشر شده، معلوم نیست، اما به نظر می رسد که دستگیری این افراد توسط پلیس فدرال آمریکا، می تواند نشانه ای از جدی شدن روابط تحقیقات علیه ترامپ و حلقه نزدیکان او باشد.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 455

به "دو همکار وکیل ترامپ بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو همکار وکیل ترامپ بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید