رونمایی از بزرگ ترین نیروگاه سیار ایران برای استفاده در شرایط زلزله

به گزارش سفر به تایلند، هم زمان با شروع به کار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب بزرگ ترین نیروگاه سیار کشور برای استفاده در زیرساخت های حساس صنعت آبفا در شرایط بحرانی و اضطراری مثل سیل و زلزله رونمایی شد.

رونمایی از بزرگ ترین نیروگاه سیار ایران برای استفاده در شرایط زلزله

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، فرهاد کرکانی مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم رونمایی از نیروگاه 10 مگاواتی سیار گفت: این نیروگاه مدولار و قابل حمل شامل 5 دستگاه تریلر است که 4 دستگاه آن مجهز به ژنراتور های دو و نیم مگاواتی و یک دستگاه مربوط به پست برق است.

وی ادامه داد:این مجموعه منحصر به فرد امکان برق دار کردن بار هایی با ولتاژ های 33 کیلوولت است بنابراین ترانس و پست این پروژه که باری اولین بار در کشور طراحی توسط متخصصان داخلی اجرا شده است قابلیت خروجی در سطوح مختلف ولتاژی تنها توسط یک ترانس را فراهم نموده است.

به گفته مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور این نیروگاه به منظور پوشش نقاط مختلف کشور و در شرایط بحرانی و اضطراری مثل سیل و زلزله می تواند در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم را مثل آبرسانی انجام دهد؛ بنابراین این نیروگاه فعلا در پایگاه مرکزی پشتیبانی مدیریت بحران آب و فاضلاب کشور در اصفهان مستقر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 416

به "رونمایی از بزرگ ترین نیروگاه سیار ایران برای استفاده در شرایط زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از بزرگ ترین نیروگاه سیار ایران برای استفاده در شرایط زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید