شناسایی چهار مسافر مبتلا به کرونای هندی در کراچی

به گزارش سفر به تایلند، خبرگزاری خبرنگاران- با شناسایی چهار مسافر مبتلا به ویروس کرونای هندی در فرودگاه کراچی، مجموع بیماران مبتلا به این ویروس جهش یافته در پاکستان به پنج نفر برسد.

شناسایی چهار مسافر مبتلا به کرونای هندی در کراچی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، چهار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونای جهش یافته هندی در فرودگاه بین المللی شهر کراچی پاکستان شناسایی شدند.

پایگاه خبری داون نیوز، نوشت مقامات بهداشتی ایالت سند پاکستان امروز شناسایی چهار مسافر مبتلا به ویروس کرونای هندی در فرودگاه کراچی را تایید کردند تا مجموع بیماران مبتلا به این ویروس جهش یافته در پاکستان به پنج نفر برسد.

به گفته منابع خبری ؛ سه نفر از بیماران شناسایی شده از کشور عراق و نفر چهارم از عمان به پاکستان آمده اند که پس از انجام آزمایش کرونا در فرودگاه ابتلای آن ها به ویروس هندی محرز شد.

منابع خبری با بیان اینکه این افراد به مرکز قرنطینه دولتی شهر کراچی منتقل شدند اعلام کردند: یکی از مبتلایان به ویروس کرونای هندی پس از رهگیری مسافران پرواز بغداد - کراچی و دریافت آزمایش از 19 نفر شناسایی شده است.

لازم به ذکر است؛ موسسه ملی بهداشت پاکستان (NIH) در پایتخت این کشور روز گذشته از شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونای جهش یافته هندی و هفت مبتلا به گونه آفریقایی کرونا خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1663

به "شناسایی چهار مسافر مبتلا به کرونای هندی در کراچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی چهار مسافر مبتلا به کرونای هندی در کراچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید