عمده جمهوری خواستار به محاکمه ترامپ تمایلی ندارند

به گزارش سفر به تایلند، بر اساس یک نظرسنجی جدید بیشتر جمهوری خواستار تمایلی به رأی به سناتور هایی که ترامپ را محکوم نمایند، ندارند.

عمده جمهوری خواستار به محاکمه ترامپ تمایلی ندارند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

پایگاه خبری وکس آمریکا گفت بر اساس جدیدترین نظرسنجی انجام شده، بیشتر جمهوری خواستار تمایلی ندارد به سناتوری رأی دهند که ترامپ را در جلسه محاکمه در سنا محکوم کند.

بر اساس جدیدترین نظرسنجی که از سوی پایگاه خبری وکس به انجام رسیده، 69 درصد از جمهوری خواستار گفته اند تمایل اندکی برای رأی دادن به کاندیدایی سیاسی در ایالت خود دارند که آن فرد، دونالد ترامپ را در جلسه محاکمه، محکوم قلمداد کند.

همچنین بر اساس این نظرسنجی، بسیاری از جمهوری خواستار نیز گفته اند که ترامپ را مقصر حوادث ششم ژانویه در حمله به ساختمان کنگره آمریکا نمی دانند.

بر اساس این نظرسنجی، تنها 22 درصد از جمهوری خواستار، ترامپ را در این مسأله مقصر دانسته اند. این در حالی است که این رقم در میان دموکرات ها 91 درصد و در میان افراد مستقل، 64 درصد است.

همچنین در مورد حمایت از محاکمه ترامپ در سنا، تنها 12 درصد از جمهوری خواستار با این مسأله که سنا می بایستی ترامپ را مقصر قلمداد کند، موافق هستند. این در حالی است که این رقم در میان دموکران ها 82 درصد و در میان افراد مستقل 52 درصد است. همچنین در مجموع 48 از رأی دهندگان احتمالی معتقدند که ترامپ باید مقصر شناخته گردد.

بر اساس اعلام پایگاه آمریکایی وکس، این نظرسنجی از پنجم فوریه تا هفتم فوریه و در میان 1213 رأی دهنده احتمالی به انجام رسیده است. همچنین حاشیه خطای این نظرسنجی 2.8 درصد اعلام شده است.

اوایل هفته جاری تنها 6 سناتور جمهوری خواه به ادامه فرایند محاکمه ترامپ رأی داده بودند. به نوشته وکس، این نظرسنجی یکی از دلایلی را که چرا بسیاری از قانونگذاران جمهوری خواه بسیار محتاطانه فاصله خود را با دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا حفظ نموده و به محکوم کردن ترامپ در جلسه محاکمه بی تمایل هستند، نشان می دهد؛ چرا که این مسأله می تواند چشم انداز انتخاباتی آن ها تأثیر بگذارد.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1464

به "عمده جمهوری خواستار به محاکمه ترامپ تمایلی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمده جمهوری خواستار به محاکمه ترامپ تمایلی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید