فارس من، تغییررئیس دانشگاه پیغام نور مشهد شایعه است

به گزارش سفر به تایلند، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: عوض کردن رئیس دانشگاه پیغام نور مرکز مشهد به جرم انقلابی بودن درست نسیت و این موضوع به طور کلی شایعه است وتکذیب می گردد چراکه درمجموعه ارزیابی سازمان مرکزی هیچ نقطه منفی وجود ندارد.

فارس من، تغییررئیس دانشگاه پیغام نور مشهد شایعه است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها مطرح نمایند تا خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع عوض کردن رئیس دانشگاه پیغام نور مرکز مشهد به جرم انقلابی بودن را مطرح نموده و خواهان گفت وگو با مسؤولان دانشگاه پیغام نور شدند که خبرنگاران بر حسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور در این زمینه گفت: عوض کردن رئیس دانشگاه پیغام نور مرکز مشهد به جرم انقلابی بودن شایعه است چراکه در مجموعه ارزیابی سازمان مرکزی هیچ نقطه منفی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: باید به این نکته اشاره کنم که از نظر سازمان مرکزی تغییر رئیس دانشگاه پیغام نور مرکز مشهد در دستور کار قرار ندارد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور توضیح داد: سازمان مرکزی این دانشگاه هیچ گونه اقدام و تصمیمی برای تغییر رئیس دانشگاه پیغام نور مرکز مشهد ندارد و همانند گذشته فعالیت این مرکز بدون تغییر و تحول در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 224

به "فارس من، تغییررئیس دانشگاه پیغام نور مشهد شایعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، تغییررئیس دانشگاه پیغام نور مشهد شایعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید