ماجرای داستان های علمی تخیلی ارتش فرانسه!

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از لیت هاب، در فرانسه ظاهراً شغلی تازه برای نویسندگان این کشور دست و پا شده است که می توانند در ارتش بدون تمرین های نظامی و مشغولیت به امور جنگی استخدام شوند. آنها کافی است داستان های علمی تخیلی با ایده های تازه بنویسند و عایدی خوبی داشته باشند.

ماجرای داستان های علمی تخیلی ارتش فرانسه!

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

وزارت دفاع فرانسه با همکاری دانشگاه علوم و تحقیقات پاریس هم اخیراً پروژه ای برای افزایش مطالعه و کشف استعدادهای نویسندگی میان نظامیان این کشور شروع نموده است. ژان باپتیس کولاس فرمانده گردان های پیاده نظام ارتش فرانسه در مصاحبه با روزنامه لوموند گفته است سعی داریم نویسندگان علمی تخیلی را به کار گیریم تا حوادث احتمالی در آینده دور را پیش بینی کنیم.

این فرمانده نظامی در مصاحبه با روزنامه مشهور فرانسوی گفت: به نظر می رسد تنها در داستان های علمی تخیلی قادر هستیم شرایط نظامی و تهدیدهای احتمالی علیه فرانسه را مثلاً در سال های 2030 تا 2060 پیش بینی کنیم و برای این منظور از تمام نویسندگان این داستان ها دعوت به همکاری نموده ایم.

به گفته کولاس در حال حاضر ارتش گردانی موسوم به تیم قرمز از نویسندگان داستان های علمی تخیلی ایجاد نموده است که در کنار تیم های دیگر مثل تیم آبی و تیم بنفش سعی در آموزش نظامیان برای نوشتن و ایجاد داستان های علمی تخیلی دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1748

به "ماجرای داستان های علمی تخیلی ارتش فرانسه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای داستان های علمی تخیلی ارتش فرانسه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید