مردم آمریکا و کانادا سیاست تجاری ترودو را به ترامپ ترجیح می دهند

به گزارش سفر به تایلند، بر اساس نتایج یک نظرسنجی که به تازگی انجام شده، بیشتر آمریکایی ها و کانادایی ها در سیاست های تجاری موضع نخست وزیر کانادا را ترجیح می دهند تا موضع ترامپ.

مردم آمریکا و کانادا سیاست تجاری ترودو را به ترامپ ترجیح می دهند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از مجله نیوزویک، این نظرسنجی توسط شرکت تحقیقاتی Ipsos و برای شبکه خبری گلوبال نیوز کانادا اجرا شده و حاکی از آن است که بیشتر شهروندان کانادایی و آمریکایی، سیاست های تجاری جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا را در برابر سیاست های دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در این زمینه ترجیح می دهند.

نتایج این نظرسنجی پس از آن منتشر شده است که ترامپ و ترودو صحبت های تند و تیزی در مورد تعرفه های فولاد و آلومینیوم با یکدیگر داشتند. ترودو گفته است که کانادا مغلوب فشارهای آمریکا نخواهد شد و احتمال درخواست ترامپ برای وضع تعرفه های جدید به عنوان یک مساله امنیتی ملی توهین آمیز است. ترامپ هم در واکنش به اظهارات ترودو او را بسیار دغل کار و ضعیف دانست.

کانادایی ها در این نزاع سیاسی از ترودو حمایت می نمایند و در حدود 72 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی اقدامات نخست وزیر کشور خود را برای مدیریت این مساله تایید نموده اند و تنها 14 درصد از شرکت نمایندگان در این نطرسنجی موضع ترامپ را ترجیح داده اند.

در همین حال، مردم آمریکا نیز تمایل بیشتری به حمایت از نخست وزیر کانادا دارند تا رییس جمهور کشور خود. نزدیک به 57 درصد از آمریکایی ها واکنش ترودو به این نزاع را تایید نموده و 37 درصد از آنان از ترامپ پشتیبانی نموده اند.

اکثریت گسترده ای از شرکت نمایندگان هر دو کشور در این نظرسنجی، تمایلی به اعمال تعرفه های بیشتر از سوی آمریکا برای کانادا نداشته اند.

این نظرسنجی نظر 1001 کانادایی و 1005 آمریکایی را مورد آنالیز قرار داده و هفته گذشته از سوی شرکت Ipsos اجرا شده است.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 927

به "مردم آمریکا و کانادا سیاست تجاری ترودو را به ترامپ ترجیح می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم آمریکا و کانادا سیاست تجاری ترودو را به ترامپ ترجیح می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید