مرگ 166 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در فرانسه طی 24 ساعت گذشته

به گزارش سفر به تایلند، وزارت بهداشت فرانسه بیان کرد طی 24 ساعت گذشته 166 مورد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده است که این رقم کمترین میزان مرگ ومیر روزانه در فرانسه طی 40 روز اخیر به شمار می رود.

مرگ 166 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در فرانسه طی 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت بهداشت فرانسه از فوت 166 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد که این رقم کمترین میزان مرگ ومیر روزانه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه از روز 23 مارس (چهارم فروردین) محسوب می گردد.

اگرچه میزان مرگ ومیر بر اثر کرونا در فرانسه طی روزهای اخیر به طور محسوسی کاهش پیدا نموده و اکنون برای اولین بار در 40 روز اخیر به کمتر از 200 نفر در یک شبانه روز رسیده است، اما بر اساس گزارش های رسمی وزارت بهداشت فرانسه، آمار کلی قربانیان ویروس کرونا در این کشور بالغ بر 24700 نفر است و فرانسه از این لحاظ پس از آمریکا، ایتالیا، انگلیس و اسپانیا در رتبه پنجم دنیا واقع شده است.

وزارت بهداشت فرانسه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 168 هزار نفر اعلام نموده است. بنابر اعلام این وزارتخانه، طی 24 ساعت گذشته 1050 فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده اند.

بعد از ظهر امروز شنبه، اولیویه وران وزیر بهداشت فرانسه گفت که دولت این کشور روز دوشنبه طرحی را به مجلس ارائه خواهد نمود که در صورت تصویب آن، حالت اضطراری بهداشتی در فرانسه در راستای مقابله با گسترش ویروس همه گیر کرونا، تا روز 24 ژوئیه (سوم مرداد) تمدید خواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 949

به "مرگ 166 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در فرانسه طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 166 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در فرانسه طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید