معادله پیچیده عدد 8 در استقلال

به گزارش سفر به تایلند، خبرنگاران: استقلال امشب در استادیوم زعبیل امارات به مصاف الهلال عربستان می رود تا یکی از سخت ترین بازی های چند وقت اخیر را تجربه کند. نه اینکه شاگردان فرهاد مجیدی هراسی از رقیب پیش رو داشته باشند، بلکه تغییرات گسترده ای که در این تیم به وجود آمده کمی نگران کننده است.

معادله پیچیده عدد 8 در استقلال

به گزارش خبرنگاران، استقلال در مقایسه با مرحله گروهی همین رقابت ها که در گروه مرگ پیروز به صدرنشنی شد 8 بازیکنش را از دست داده که تعدادی از آن ها مهره های کلیدی اش بودند؛ رشید مظاهری، محمد نادری، مسعود ریگی و مهدی قایدی مهمترین جدا شده های استقلال هستند. به غیر از این 4 نفر، سه نفر دیگر یعنی هروویه میلیچ، داریوش شجاعیان و شیخ دیاباته هم جدا شده اند که آن ها کم و بیش از سوی فرهاد مجیدی بازی گرفته شدند. این مورد البته تمام ماجرا نیست، چون عارف غلامی، یکی از 2 مدافع کلیدی استقلال هم مصدوم شده و بازی را از دست داده است. البته به این 8 نفر می توان شرایط مبهم فرشید اسماعیلی را هم افزود که هنوز تعیین نشده از استقلال جدا شده یا می خواهد تمدید کند.

از دست دادن 8 مهره در یک بازه زمانی و ورود 8 بازیکن نو به ترکیب استقلال (فارغ از اینکه همه آن ها بازی می نمایند یا خیر) دگرگونی مهمی در استقلال قلمداد می گردد. در واقع بیش از هرچیز دیگری شاید فرهاد مجیدی نگران ناهماهنگی بازیکنانش در ملاقات امشب باشد؛ موردی که کوشش نموده با ارائه تمرینات مختلف تا حدود زیادی آن را رفع کند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1760

به "معادله پیچیده عدد 8 در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معادله پیچیده عدد 8 در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید