مقابله کانادا با خودکشی با یاری هوش مصنوعی

به گزارش سفر به تایلند، کانادا برنامه ای را به طور آزمایشی به اجرا گذاشته تا افرادی که به دنبال خودکشی هستند را به وسیله شبکه های اجتماعی شناسایی نموده و به آنها یاری کند.

مقابله کانادا با خودکشی با یاری هوش مصنوعی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، دولت کانادا با همکاری یک شرکت هوش مصنوعی امیدوار است بتواند از فناوری مذکور برای شناسایی افرادی که در شبکه های اجتماعی در شرایط روحی نامناسبی به سر می برند، استفاده کند. معمولا این افراد در مطالب ارسالی خود نشانه هایی از یاس و ناامیدی نشان می دهند.

به گزارش انگجت، فناوری هوش مصنوعی پیش بینی میزان احتمال خودکشی در این افراد را ممکن می نماید و لذا می توان به یاری آنها رفت. شرکت Advanced Symbolics با استفاده از فناوری هوش مصنوعی خود پست های 160 هزار حساب کاربری در فیس بوک را آنالیز خواهد نمود تا روندهای مربوط به خودکشی را از آنها استخراج کند.

مقامات کانادایی امیدوارند با اجرای این طرح به کاهش خودکشی در کانادا یاری نمایند. چندی قبل خود فیس بوک هم ابزاری موسوم به جلوگیری از خودکشی ابداع کرد تاکاربران با استفاده از آن بتوانند در صورت مشاهده پست های ناامیدنماینده و مربوط به افراد غمگین آنها را گزارش نمایند تا جلوی خودکشی این افراد گرفته گردد. اینستگرام هم اخیرا طرح مشابهی را به اجرا گذاشته است.

دولت آمریکا در مرحله اول 25 هزار دلار به این طرح اختصاص خواهد داد و در صورت تایید و تداوم 400 هزار دلار دیگر برای تکمیل آن هزینه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 789

به "مقابله کانادا با خودکشی با یاری هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله کانادا با خودکشی با یاری هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید