منچستریونایتد قرارداد سولسشایر را قطعی کرد

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی موقت شیاطین سرخ مزد عملکرد و نتایج خوبی که در مدت کوتاه کاری اش در این تیم کسب کرده را گرفت.

منچستریونایتد قرارداد سولسشایر را قطعی کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، باشگاه منچستریونایتد با سرمربی موقت خود اولگنار سولسشایر قراردادی سه ساله بست و به این ترتیب قرارداد او را به حالت قطعی درآورد.

پیش از این برآورد هایی در خصوص قطعی شدن قرارداد سرمربی نروژی شیاطین سرخ با توجه به نتایج خوب او اجرا شده بود و این اتفاق امروز (پنجشنبه) رخ داد.

مهاجم سابق منچستریونایتد که گل پیروزی بخش این تیم در فینال لیگ قهرمانان سال 1999 را به ثمر رساند، در اواسط ماه دسامبر سال 2018 جانشین ژوزه مورینیو شد و از آن زمان تاکنون به عنوان سرمربی موقت تیم دستاورد های مهمی همچون صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با غلبه بر پاری سن ژرمن کسب کرد. ضمن اینکه شاگردان او با تنها 2 امتیاز فاصله با رده چهارم جدول شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده دارند.

به این ترتیب دوران مربیگری سولسشایر در تیم مولده نروژه که آن را در اواسط فصل برای هدایت منچستریونایتد ترک کرد به صورت رسمی به خاتمه رسید و او به چهارمین سرمربی قطعی شیاطین سرخ از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال 2013 (پس از دیوید مویس، لوئیز فن خال و ژوزه مورینیو) تبدیل شد.

با انتخاب سولسشایر احتمال ورود سرمربیانی مانند مائوریسیو پوچتینو و ماسیمیلیانو آلگری به اولدترافورد برای فصل آینده منتفی شد.

رکورد سولسشایر در منچستریونایتد به عنوان مربی شامل 19 بازی، 14 برد، 2 تساوی و 3 شکست است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 167

به "منچستریونایتد قرارداد سولسشایر را قطعی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد قرارداد سولسشایر را قطعی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید