نامه معاون رییس جمهور به قالیباف

به گزارش سفر به تایلند، تهران (پانا)- معاون پارلمانی رئیس جمهور در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی آنالیز مجدد لایحه بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی را خواهان شد.

نامه معاون رییس جمهور به قالیباف

در نامه حسنعلی امیری به محمد باقر قالیباف آمده است:

جناب آقای دکتر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم احتراماً همانگونه که مستحضرید گزارش و مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص لایحه بودجه سال 1400 کل کشور در روز سه شنبه مورخ 14 /11/ 1399 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح و پس از نطق موافقان و مخالفان و اظهار نظر جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص لایحه دولت، نهایتاً کلیات مصوبه کمیسیون تلفیق به رأی گذاشته شد و با 148 رأی مخالف و 99 رأی موافق و 12 رأی ممتنع به تصویب نرسید.

نظر به اینکه مطابق تبصره 3 ماده 182 قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی چنانچه گزارش کمیسیون مبنی بر رد کلیات باشد و در مجلس نیز کلیات به تصویب نرسد مراتب به دولت اعلام میگردد تا حداکثر ظرف مدت دو هفته لایحه را اصلاح و به مجلس ارائه کند اما قانون آیین نامه داخلی مجلس نسبت به وضعیتی که کلیات در کمیسیون تلفیق تصویب و در صحن علنی مجلس رد گردد ساکت میباشد.

با عنایت به اینکه آنچه در مجلس رد شد مصوبه کمیسیون تلفیق بود و نیز رویه مجلس در خصوص مشابه در تاریخ 6/ 12/ 1398 استفاده از ملاک ماده 180 قانون آیین نامه داخلی مجلس راجع به برنامه بوده و مصوبه کمیسیون پس از رد در مجلس به کمیسیون تلفیق اعاده گشت و گزارش آن نیز در تاریخ سه شنبه 6 اسفند ماه سال 1398 در خبرگزاری خانه ملت که تصویر آن به پیوست ارسال میگردد انتشار عمومی پیدا کرد لذا مستدعی است مطابق رویه که توضیح آن گذشت موضوع را به کمیسیون محترم تلفیق جهت اصلاح اعاده و ارجاع فرمایید. قبلاً از عنایتی که خواهید فرمود سپاسگزاری میگردد.

و من الله التوفیق حسینعلی امیری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1439

به "نامه معاون رییس جمهور به قالیباف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه معاون رییس جمهور به قالیباف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید