نتایج آزمون استخدامی هفته اول دی ماه 98 اعلام می گردد ، سرانجام مهلت ثبت نام کنکور دکتری 99

به گزارش سفر به تایلند، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

نتایج آزمون استخدامی هفته اول دی ماه 98 اعلام می گردد ، سرانجام مهلت ثبت نام کنکور دکتری 99

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

مهلت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز به انتها رسید

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش گفت: ثبت نام در آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 99 که از 6 آذر شروع شد تا ساعت 24 روز پنجشنبه 14 آذرماه ادامه داشت و داوطلبان در این مدت فرصت داشتند تا با مراجعه به سایت سازمان sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

ثبت نام غیر حضوری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور تا 17 آذر ادامه دارد

ثبت نام غیرحضوری و اینترنتی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد سال 98 دانشگاه پیغام نور که از 12 آذر ماه 98 شروع شده است تا روز یکشنبه 17 آذر ماه ادامه دارد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سال 98 تعیین شد

فهرست اسامی پذیرفته شدگان اولیه هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در دهه اول دی ماه سال 98 منتشر می گردد، پس از آن داوطلبانی که نامشان در ردیف پذیرفته شدگان قرار گرفته است باید از مرحله گزینش و مصاحبه عبور نمایند.

مهلت پذیرش دوره های کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی به انتها رسید

با توجه به اعلام اصلاحات مرحله تمدید پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته و همچنین دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهلت ثبت نام در این دوره ها که تا روز چهارشنبه سیزدهم آذرماه 98 تمدید شده بود به انتها رسید.

ثبت نام آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی شروع شد

ثبت نام هجدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان خارج از کشور رشته داروسازی مجددا از ساعت 16 روز سیزدهم آذرماه امکان پذیر شد و داوطلبان متقاضی شرکت در هجدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان خارج از کشور رشته داروسازی که در تاریخ مقرر پیروز به ثبت نام نشده اند، می توانند تا ساعت 24 روز آدینه 15 آذر 98 با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در آزمون ثبت نام نمایند.

آزمون های علوم پزشکی با کنکور غربالگری المپیاد علمی دانشجویان شروع می گردد

بر اساس برنامه زمان بندی مرکز سنجش آموزش پزشکی، نخستین آزمون علوم پزشکی در سال 1400 از 19 فروردین ماه و با آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور شروع می گردد. آخرین آزمون سال 1400 نیز مربوط به آزمون پیش کارورزی و علوم پایه است که در صورت تایید دبیرخانه شورای آموزش پزشکی، تاریخ برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری از گواهینامه جدا می گردد.

اعضای باشگاه پژوهشگران جوان در اولویت جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد هستند

بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد با اشاره به تصویب آیین نامه تسهیلات دانشجویی و دانش آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در شصت و پنجمین جلسه هیئت امنای این باشگاه، گفت: اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در اولویت جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی دوره های کارشناسی حرفه ای برگزار می نماید

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دوره های کارشناسی حرفه ای این دانشگاه سه ساله است و بعضی رشته های آن با همکاری سیستم دوال آلمان به طور مشترک برگزار می گردد.

جزئیات تحصیل همزمان دو رشته غیرپزشکی در دانشگاه آزاد اعلام شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای، شیوه نامه تحصیل همزمان دو رشته تحصیلی غیرپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

شبکه دانشگاه های صنعتی کشور ایجاد می گردد

تعدادی از دانشگاه های صنعتی با هدف افزایش سطح تعامل و همکاری و ایفای نقش موثرتر در توسعه همکاری های علمی و بین المللی مبتکر ایجاد شبکه دانشگاه های صنعتی کشور شدند. این شبکه در راستای ایفای نقش مؤثرتر دانشگاه های صنعتی کشور و افزایش سطح همگرایی و همکاری میان آن ها در جهت توسعه برنامه های آموزشی و پژوهشی و تقویت دیپلماسی علمی و نیز برنامه های کلان وزارت علوم در طرح ساماندهی و مأموریت گرایی در آموزش عالی کشور صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 592

به "نتایج آزمون استخدامی هفته اول دی ماه 98 اعلام می گردد ، سرانجام مهلت ثبت نام کنکور دکتری 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج آزمون استخدامی هفته اول دی ماه 98 اعلام می گردد ، سرانجام مهلت ثبت نام کنکور دکتری 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید