نصیحت نخست وزیر پیشین قطر به عربستان

به گزارش سفر به تایلند، نخست وزیر و وزیر خارجه پیشین قطر در توییتر نوشت: اخباری که از برادر بزرگتر می شنوم اطمینان بخش نیستند.

نصیحت نخست وزیر پیشین قطر به عربستان

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، حمد بن جاسم، نخست وزیر و وزیر خارجه پیشین قطر در اشاره به اخبار جدیدی که از کوشش برای هدف دریافت سعد الجبری، افسر سابق اطلاعاتی سعودی منتشر شده، در سلسله توییت هایی نوشت: برایم تاسف برانگیز است که اخبار و وقایع پی در پی ای که درباره برادر بزرگتر (منظور عربستان است) می شنوم درباره آینده منطقه و عربستان به عنوان بزرگترین موجودیت در منطقه اطمینان بخش نیستند.

او در قالب آنچه آن را توصیه به عربستان توصیف کرد، هشدار داد: ادامه سیاست های کنونی آینده عربستان و منطقه را تهدید می نماید.

بن جاسم تاکید نمود: بعضی می گویند من با شماتت حرف می زنم اما این اخلاق من نیست. من فقط می خواهم نصیحت کنم. دعوت به ترک خصومت و رویکرد ماجراجویانه که هیچ وقت عواقب خوبی نداشته اند. همانطور که از تاریخ درس گرفته ایم.

او افزود: بار دیگر توصیه می کنم پرونده جمال خاشقجی (روزنامه نگار منتقد سعودی) و پرونده الجبری بسته شوند چنین گامی شکست نیست بلکه تصحیح مسیری خطرناک است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1023

به "نصیحت نخست وزیر پیشین قطر به عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیحت نخست وزیر پیشین قطر به عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید