نظارت بر اجرای محدودیت های کرونایی برعهده چه سازمان هایی هست؟

به گزارش سفر به تایلند، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی از شروع فعالیت سازمان های مرتبط در اجرای محدویت های کرونایی خراسان جنوبی اطلاع داد.

نظارت بر اجرای محدودیت های کرونایی برعهده چه سازمان هایی هست؟

با ما همراه باشید و درباره jamalseyyedi بیشتر بدانید.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: محدودیت های یک هفته ای کرونا در 5 شهرستان قرمز خراسان جنوبی از 19 مهرماه در حال اجراست.

او با بیان اینکه در سطح استانی نظارت ها توسط کمیته استانی نظارت که زیر مجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا است و همچنین معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام می گردد اضافه نمود: در سطح محیطی نظارت بر اجرای محدودیت ها توسط همکاران مراکز بهداشت شهرستان ها و مراکز جامع سلامت در شهرستان های قرمز در حال اجرا است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: در حوزه اصناف نظارت بر اجرای صحیح محدودیت ها بر عهده اداره اصناف و اتحادیه های صنوف مختلف خواهد بود.

  • رکورد دوباره کرونا در دریافت قربانی در خراسان جنوبی

او ادامه داد: مدیران کلیه سازمان ها و ادارات مرتبط با موضوع محدودیت ها مسئولیت نظارت بر اجرای محدودیت ها را بر عهده خواهند داشت.

شریف زاده مطرح نمود: در اجرای این محدودیت ها مردم هم میتوانند یاری نمایند و اگر موارد خاصی مشاهده کردند حتما به مراکز بهداشت شهرستان ها و مراکز جامع سلامت در مناطق شهری و روستایی اطلاع دهند.

انتهای پیغام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1220

به "نظارت بر اجرای محدودیت های کرونایی برعهده چه سازمان هایی هست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت بر اجرای محدودیت های کرونایی برعهده چه سازمان هایی هست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید