هادی رضایی: مقابل تیم های آسیایی به بازیکنانم سخت نمی گیرم

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان تأکید کرد که در مصاف با حریفان آسیایی به بازیکنانش سخت نمی گیرد.

هادی رضایی: مقابل تیم های آسیایی به بازیکنانم سخت نمی گیرم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، هادی رضایی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال نشسته کشورمان مقابل ژاپن در بازی های پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب گفت: بازی مقابل ژاپن بسیار خوب بود و سعی کردیم در این دیدار هم سیاست جوانگرایی را در بازی حفظ کنیم تا جوانان تیم آماده رقابت های مهم آینده شوند.

وی با بیان اینکه بهترین بازیکنان تیمش در دو دیدار اخیر مقابل کره جنوبی و ژاپن روی نیمکت حضور داشته اند، خاطر نشان کرد: در مقابل تیم های آسیایی به بازیکنانم سخت نمی گیرم، چرا که می خواهیم به این تیم ها احترام بگذاریم و سعی در افزایش اختلاف امتیاز نداریم تا روحیه تیم های مقابل حفظ گردد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان همچنین توضیح داد: تیم ژاپن در بازی امروز روی دریافت خود کار نموده بود و انگیزه خوبی مقابل تیم ایران داشت، اما به دلیل اینکه ما حملات بهتری داشتیم توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. وی در مورد قضاوت داوران در این دوره از بازی های پاراآسیایی گفت: داوری ها بسیار ضعیف است و ما سعی کردیم در دیدارهای اخیرمان توقع چندانی از داوران نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 54

به "هادی رضایی: مقابل تیم های آسیایی به بازیکنانم سخت نمی گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی رضایی: مقابل تیم های آسیایی به بازیکنانم سخت نمی گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید