هتلی در پایتخت آفریقای جنوبی با خدمه ربات برای کرونایی ها!

به گزارش سفر به تایلند، این عکس در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام و برخی پایگاه های خبری انعکاس زیادی داشت و مورد توجه بسیاری از کاربران نهاده شد.

هتلی در پایتخت آفریقای جنوبی با خدمه ربات برای کرونایی ها!

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

فضای مجازی تمام ساحت های حیات بشری را آن گونه تحت تأثیر قرار داده است که جهانی ما را در کمیت و کیفیت دچار تحولاتی عمیق ساخته است به نحوی که فضای مجازی به اندازه جهانی واقعی اهمیت پیدا نموده است.

امروزه جهان در یک پیچ تاریخی نهاده شده و یکی از مهم تریـن پیشران های این پیچ، فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک فناوری تحول آفرین و پیدایش زیست بوم فضای مجازی است که با تأثیر فزاینده خود در حال شکل دادن به تمام عرصه های زندگی حقیقی است به نحوی که امروزه فاصله بین مجاز و حقیقت در این فضا به صفر رسیده است.

با این اوصاف انتشار اخبار و تصاویر مربوط به اتفاقات روز سرعت پیدا نموده و مهم نیست که در کجای این کره خاکی زندگی می کنیم، کافی است که عضو یکی از شبکه های مجازی باشیم تا در جریان موضوعات ترند آن روز قرار بگیریم. این عکس امروز در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام میان کاربران دست به دست می شد و مورد بسیاری از مردم نهاده شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1435

به "هتلی در پایتخت آفریقای جنوبی با خدمه ربات برای کرونایی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتلی در پایتخت آفریقای جنوبی با خدمه ربات برای کرونایی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید