همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاهها در اجرای آموزش الکترونیکی در کرونا برگزار می گردد

به گزارش سفر به تایلند، همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاهها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید 19 برگزار می گردد.

همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاهها در اجرای آموزش الکترونیکی در کرونا برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، همایش ملی همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید 19، توسط انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و با مشارکت معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه آموزش الکترونیکی وزارت عتف، و به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از 21 تا 23 مردادماه 1399 برگزار خواهد شد.

این همایش با هدف انتقال تجربیات مدیران، اساتید، دانشجویان، کارشناسان و صاحب نظران در دوران بحران کرونا و پیاده سازی آموزش های الکترونیکی بر محورهای تهیه محتوای الکترونیکی، تدریس همزمان و ناهمزمان در محیط یادگیری الکترونیکی، ارائه دروس عملی و کارگاهی در محیط های یادگیری الکترونیکی، امتحانات و ارزشیابی های مستمر در محیط یادگیری الکترونیکی، اثربخشی تدریس و یادگیری، طراحی فعالیت ها و تکالیف یادگیری در محیط الکترونیکی، پشتیبانی آموزشی مستمر از دانشجویان و اساتید در محیط الکترونیکی، سیاست های آینده، آنالیز و مقایسه ابزارها و زیرساخت ها و نقش شرکت ها و شتاب دهنده های مرتبط برگزار می شود.

از همه مدیران و اساتید و دانشجویان و خبرگان و شرکت ها و کسب و کارهای نوپا برای ارسال تجربیات و حضور فعال در همایش دعوت به عمل می آورد. همایش رایگان است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1084

به "همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاهها در اجرای آموزش الکترونیکی در کرونا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاهها در اجرای آموزش الکترونیکی در کرونا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید