واکنش غیرمنتظره ساپینتو به حذف از آسیا و استعفای فتح الله زاده ، این رای باعث افتخار من است

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده و حذف احتمالی استقلال از آسیا، یک پست اینستاگرامی را منتشر کرد.

واکنش غیرمنتظره ساپینتو به حذف از آسیا و استعفای فتح الله زاده ، این رای باعث افتخار من است

به گزارش خبرنگاران ریکاردو ساپینتو توجه چندانی به استعفای علی فتح الله زاده نداشته است. سرمربی پرتغالی که نارضایتی خود از شرایط موجود در باشگاه، عدم پرداخت حقوق و دستمزد خود، کادرفنی و بازیکنان و بعلاوه حذف از لیگ قهرمانان آسیا را در نشست قبل و بعد از بازی با ذوب آهن نشان داد، یک پست اینستاگرامی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

در این پست که روی امیدواری به آینده و کوشش برای مبارزه جهت کسب موفقیت تأکید شده، سرمربی پرتغالی نشان داده که حتی حذف از لیگ قهرمانان و یا استعفای مدیرعامل نیز نمی تواند انگیزه های او برای موفقیت را کاهش دهد.

ساپینتو در نشست خبری ملاقات برابر ذوب آهن بود که گفت به علت عدم دریافت مطالباتش به مدت 4 ماه، می تواند قراردادش را با استقلال فسخ کند، ولی این کار را انجام نمی دهد؛ مسئله ای که باعث افزایش محبوبیت او نزد طرفداران شده است.

ساپینتو در این پست اینستاگرامی نوشته است:

بیش از هر زمان دیگری وقت آن است که همه در حمایت از استقلال دور هم جمع شویم.

روزهای سختی برای باشگاه ماست، اما در این دوران است که به جهان نشان می دهیم استقلال کیست. حمایت بی دریغ شما در این فصل ضروری بوده است. شما دوازدهمین بازیکن ما هستید، همان انرژی اضافی که در زمین به آن احتیاج داریم.

رای مردمی که من را به عنوان برترین مربی ایران در این فصل انتخاب کرد، باعث افتخار بسیاری برای من شد. این امر، تنها به علت تعهد و کوشش زیاد بازیکنان میسر شد. سپاسگزارم.

ما هر روز به سختی کار خواهیم کرد تا هر هفته به شما شادی و خوشبختی بدهیم.

با هم، ما به پیروزی ادامه خواهیم داد! ????????

سرمربی پرتغالی که نشانه ای از نارضایتی بابت استعفای مدیرعامل در رفتار و گفتارش دیده نمی گردد، میخواهد تا روحیه و تمرکز تیم برای ادامه لیگ برتر را افزایش دهد و حداقل یک قهرمانی دیگر را برای تیمش کسب کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 فروردین 1402 بروزرسانی: 13 فروردین 1402 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 2200

به "واکنش غیرمنتظره ساپینتو به حذف از آسیا و استعفای فتح الله زاده ، این رای باعث افتخار من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش غیرمنتظره ساپینتو به حذف از آسیا و استعفای فتح الله زاده ، این رای باعث افتخار من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید