وزیر آموزش و پرورش: لایه های تعارض منافع در آموزش و پرورش باید دقیق تر آنالیز گردد خبرنگاران

به گزارش سفر به تایلند، وزیر آموزش و پرورش گفت: لایه های تعارض منافع در آموزش وپرورش می تواند عمیق تر گردد و حوزه های بیشتری را شامل گردد. با افزایش عمق لایه های تعارض منافع می توانیم شفاف تر و دقیق تر عمل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش: لایه های تعارض منافع در آموزش و پرورش باید دقیق تر آنالیز گردد خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نشست با مدیران معاونت حقوقی و امور مجلس با اشاره به اینکه معاونت حقوقی و امور مجلس مأموریت های سنگینی بر عهده دارد، اظهار کرد: داشتن هدف های روشن برای هر مجموعه و سازمانی الهام بخش است و باعث افزایش انرژی و شوق کار می گردد و هم افزایی ایجاد می نماید.

وی با بیان اینکه معاونت حقوقی باید بتواند امور وزارت آموزش و پرورش را قاعده مند و مبتنی بر رویه های منطقی و قانونی اداره کند، اظهار کرد: با قاعده مند شدن امور، قدرت یادگیری و کار آرایی سیستم افزایش می یابد.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اهمیت موضوع املاک آموزش و پرورش، توضیح داد: باید به سرعت امور املاک وزارت آموزش و پرورش سامان یابد و در این راه باید با تأکید بر استمرار بر فعالیت ها بتوانیم املاک بیشتری را سنددار و از گزند حوادث دور نگاه داریم.

وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه تعارض منافع در آموزش و پرورش گفت: لایه های تعارض منافع در آموزش وپرورش می تواند عمیق تر گردد و حوزه های بیشتری را شامل گردد. با افزایش عمق لایه های تعارض منافع در آموزش وپرورش می توانیم شفاف تر و دقیق تر عمل کنیم.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه در حوزه تخلفات اداری باید آنالیز کنیم چه تخلفاتی در آموزش و پرورش شکل می گیرد، اضافه نمود: باید راه حل های پیشگیری از تخلفات را آنالیز کرد و بر اساس آن اصلاحاتی تنظیم کرد تا خطا ها کمتر گردد.

وی در انتها در حوزه تخلفات اداری بر تناسب خطا و جزا و رعایت حریم افراد در هیات های رسیدگی به تخلفات اداری تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1496

به "وزیر آموزش و پرورش: لایه های تعارض منافع در آموزش و پرورش باید دقیق تر آنالیز گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش: لایه های تعارض منافع در آموزش و پرورش باید دقیق تر آنالیز گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید