وظیفه خواه: امیدوارم تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی سریع تر معین گردد

به گزارش سفر به تایلند، رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی گفت: چشم انتظار اعلام وزارت ورزش هستیم و امیدوارم تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی سریع تر تعیین گردد.

وظیفه خواه: امیدوارم تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی سریع تر معین گردد

علی اکبر وظیفه خواه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص سمینار اخیر هیئت های کشتی گفت: فعلا که هیچ خبری از ثبت نام نیست و ما هم سمیناری داشتیم که در آن راجع به کشتی صحبت شد. اصلا بحث دعوا و اختلاف نبود، فقط رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی خواست که به دیدار امیررضا خادم برویم که اعضا با این موضوع موافقت نکردند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید مجمع کشتی همچنان یکدست است. شاید اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد و نظر بعضی با هم متفاوت، اما قطعا مسئله ای وجود ندارد. اول باید ثبت نام ها انجام گردد، بعد وقتی صلاحیت ها احراز شد، با نامزدهای انتخابات چند ساعتی می نشینیم و صحبت می کنیم، چون در وقت 10 دقیقه ای که در مجمع به هر کاندیدایی داده می گردد نمی گردد برنامه های شان را شنید و سریع تصمیم گرفت.

رئیس هیئت کشتی آذربایجان شرقی اظهار داشت: به اسم ها رأی نمی دهیم و مهم برنامه هاست. مشکل اصلی کشتی مثل هر جای دیگری بی پولی است. ما در عین حال که شخصیت اجتماعی و مدیریتی افراد را در نظر می گیریم و برای مان اهمیت دارد که از جامعه کشتی باشد، آنالیز می کنیم که چه برنامه هایی برای پیشبرد اهداف کشتی دارد.

وظیفه خواه در خصوص تعدد افرادی که گفته می گردد قصد حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را دارند، تاکید نمود: فعلا که هیچ خبری از زمان ثبت نام نیست و از کجا معلوم که همه این نفرات قصد شرکت در انتخابات را داشته باشند؟ باید ثبت نام انجام گردد تا ببینیم چه کسانی قصد ورود به این کار را دارند. چشم انتظار اعلام وزارت ورزش هستیم. فعلا حمید بنی تمیم به خوبی کارها را پیش می برد، اما امیدوارم کار انتخابات خیلی به درازا کشیده نگردد و هر چه زودتر تکلیف تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 154

به "وظیفه خواه: امیدوارم تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی سریع تر معین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وظیفه خواه: امیدوارم تکلیف انتخابات فدراسیون کشتی سریع تر معین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید