پلوسی: دموکرات ها قطعا در انتخابات 2020 ترامپ را شکست می دهند

به گزارش سفر به تایلند، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن ابراز خوش بینی نسبت به شانس دموکرات ها در انتخابات 2020 پیش بینی کرد که حزب دموکرات کنترل خود بر مجلس نمایندگان را حفظ خواهد نمود؛ ریاست جمهوری را پس خواهد گرفت و وضعیت سنا را نیز تغییر خواهد داد.

پلوسی: دموکرات ها قطعا در انتخابات 2020 ترامپ را شکست می دهند

به گزارش خبرنگاران، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی گفت: اگر پیش بینی های من درست از آب درآید دموکرات ها اکثریت را در سال 2021 میلادی در اختیار خواهند داشت تا قانون خدمات درمانی مقرون به صرفه را تقویت کند؛ قانونی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و رهبران جمهوری خواه سال ها است که برای منحل کردن آن مبارزه کردند.

وی اضافه کرد: من پیش بینی می کنم که ما در مجلس نمایندگان، سنا و بدون شک کاخ سفید پیروز خواهیم شد و آن وقت تمام انرژی مان را برای آن که تمامی مردم آمریکا از خدمات درمانی مناسب ومقرون به صرفه برخوردار باشد صرف خواهیم کرد.

این اظهارات پلوسی درست در روزی مطرح شد که پل پوک، سناتور جمهوری خواه از ایالت کالیفرنیا گفت که در خاتمه سال آینده میلادی بازنشسته خواهد شد؛ اظهاراتی که نشان می دهد وی هفدهمین قانونگذار جمهوری خواه است که بازگشت به کنگره در سال 2021 میلادی را رد می نماید.

افزایش لیست بازنشستگان و مستعفی های جمهوری خواستار کوشش حزب جمهوری خواه برای پس دریافت کنترل مجلس نمایندگان را پیچیده می نماید و حاکی از آن است که تعداد بیشتری از قانونگذاران جمهوری خواه معقتدند که به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان دور از دسترس می باشد.

دیگر پیش بینی های پلوسی از قطعیت کمتری برخودار است. در حالی که جمهوری خواستار سنا در سال 2020 میلادی برای به دست آوردن 23 کرسی مبارزه می نمایند, دموکرات ها تنها 12 کرسی برای مبارزه دارند اما صندلی تعدادی از قانونگذاران جمهوری خواه آسیب پذیر شده و همین امر باعث شده دموکرات ها نسبت به دست یافتن اکثریت در سنا امیدوار باشند.

رقابت ریاست جمهوری نیز نامعلوم است. میزان محبوبیت ترامپ همچنان رو به کاهش است اما کاندیداهای دموکرات نیز در دور مقدماتی انتخابات پیشرفت چشمگیری نداشته اند.

پلوسی تمامی نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات 2020 را تحسین کرد اما تاکید داشت که با تجویزات سیاسی همه آنها موافق نیست.

پلوسی همچنین از این مصاحبه استفاده نموده و رویکرد ترامپ در رابطه اقدامات تجاری چین را زیر سوال برد.

وی گفت: من از موضوع مقابله با چین در زمینه تجارت حمایت می کنم اما نسبت به این که این سیاست ها به کشاورزان و مصرف نمایندگان آمریکایی لطمه وارد کند هشدار می دهم.

وی گفت: اقدامات چینی ها را نمی گردد نادیده گرفت. آنها نمی توانند به نقض روابط تجاری ما ادامه دهند. به نظر من رئیس جمهور می بایست در این خصوص کاری انجام می داد اما مطمئن نیستم راهی که پیش گرفته درست باشد به نظر من ما باید این کار را با همکاری اتحادیه اروپا و دیگر کشورها و به صورت چند جانبه انجام می دادیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 370

به "پلوسی: دموکرات ها قطعا در انتخابات 2020 ترامپ را شکست می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی: دموکرات ها قطعا در انتخابات 2020 ترامپ را شکست می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید