تور اروپا ارزان: پوتین: لغو قرارداد های گازی بلند مدت اروپا با روسیه، اشتباهی بزرگ بود

به گزارش سفر به تایلند، رئیس جمهور روسیه با انتقاد از لغو قرارداد های بلند مدت گازی میان اروپا و مسکو، این اقدام طرف اروپایی را اشتباهی بزرگ دانست.

تور اروپا ارزان: پوتین: لغو قرارداد های گازی بلند مدت اروپا با روسیه، اشتباهی بزرگ بود

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با انتقاد از سیاست اروپایی ها در مورد کاهش حجم قرارداد های بلند مدت گازی گفت که بروکسل با کاهش سهم معاملات بلندمدت در تجارت گاز طبیعی و حرکت به بازار محلی که قیمت ها در آنجا به بالاترین حد خود رسیده، اشتباهی بزرگ مرتکب شده است.

بر اساس این گزارش، پوتین در مورد این اقدام اروپا گفت: عملکرد شرکای اروپایی ما بار دیگر ثابت کرد که آن ها مرتکب اشتباه شده اند.

وی اضافه کرد: ما با ترکیب قبلی کمیسیون اروپا صحبت کردیم. تمام فعالیت های آن مبتنی بر حذف تدریجی قرارداد های به اصطلاح بلند مدت (گازی) بود. هدف آنها، حرکت به سمت تأمین گاز از منابع محلی بود و امروز آشکار شده که این اقدام یک اشتباه بزرگ بوده است.

گفته می گردد این سخنان پوتین در پاسخ یه اقدام بعضی کشور های اروپایی برای لغو فاز های مختلف قرارداد های گازی بعضاً 25 ساله خود با شرکت گازپروم روسیه بوده است.

پوتین بعلاوه تأکید کرد که روسیه همیشه منبع قابل اعتماد انرژی برای اروپا بوده و ممکن است صادرات گاز روسیه به اروپا در امسال، به بالاترین حد خود برسد؛ چراکه به گفته وی، مسکو در حال افزایش عرضه گاز، از جمله به وسیله اوکراین برای مقابله با مساله بحران انرژی و اثجاد ثبات در بازار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1797

به "تور اروپا ارزان: پوتین: لغو قرارداد های گازی بلند مدت اروپا با روسیه، اشتباهی بزرگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: پوتین: لغو قرارداد های گازی بلند مدت اروپا با روسیه، اشتباهی بزرگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید