کتک خوردن پرستار به دست بیمار در حین انجام تست کرونا

به گزارش سفر به تایلند، بیماری که در حین انجام تست کرونا درد شدیدی را در بینی خود احساس می کرد، ناگهان به طرف پرستار حمله ور شد.

کتک خوردن پرستار به دست بیمار در حین انجام تست کرونا

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگاران، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله فیزیکی یک بیمار مشکوک به کرونا به پرستار بیمارستان را به تصویر می کشد. این پرستار فداکار که در حال انجام تست کرونا روی این بیمار بود مورد حمله وی قرار گرفت. ظاهرا این بیمار که حین انجام تست دچار درد شدید شده بود دست به این اقدام زد. این اتفاق بعدازظهر روز 22 نوامبر در یک بیمارستان در شهر جیلین واقع در شمال شرقی چین رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است لحظه حمله این بیمار به پرستار را که هویتش لی این اعلام شده نشان می دهد. در ابتدای ویدئو بیمار در حالی که روی صندلی نشسته پرستار در طرف دیگر صندلی تست کرونا از راه بینی را انجام می دهد. لحظاتی بعد ناگهان این بیمار که درد شدیدی را در بینی خود احساس کرده یک سیلی به صورت پرستار می زند. پرستار که از این اقدام بیمار شوکه شده میز خود را ترک کرده و از اتاق خارج می شود.

پس از این اتفاق این بیمار توسط پلیس بازداشت و مدت 3 روز را در بازداشتگاه بسر برد. او همچنین به علت این اقدام خود مبلغ 300 یوان (34 دلار) جریمه شد.

تعداد بازدید : 14

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1317

به "کتک خوردن پرستار به دست بیمار در حین انجام تست کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتک خوردن پرستار به دست بیمار در حین انجام تست کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید