کشف تونل ها و بمب های داعش در صلاح الدین

به گزارش سفر به تایلند، هیات حشد شعبی عراق از کشف تونل های داعش و بمب های دست ساز اعضای این گروه تروریستی در استان صلاح الدین اطلاع داد.

کشف تونل ها و بمب های داعش در صلاح الدین

به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، هیات حشد شعبی عراق امروز (سه شنبه) بیان کرد که عملیات های امنیتی را در منطقه العیث در استان صلاح الدین انجام داده است.

همچنین لشکر نهم حشد شعبی در پی حمله تروریستی که به منطقه العیث شد، عملیات امنیتی را با هدف کشف و شناسایی گروهک های تروریستی در روستاهای مجاور این منطقه اجرا کرد که در نتیجه آن تونل هایی به طول 10 متر که تروریست ها از آنها به عنوان پناهگاه استفاده می کردند، کشف شدند.

علاوه بر این در عملیات یاد شده تعدادی بمب دست ساز داعشی ها که در جهت کار گذاشته شده بودند، کشف شدند.

حشد شعبی تاکید نمود که نیروهایش به عملیات های برقراری امنیت ادامه خواهند داد تا به حضور تروریست ها در این منطقه انتها دهند.

عراق که اواخر سال 2017 از پیروزی نظامی خود بر گروه تروریستی داعش خبر داده بود، به تازگی عملیات های امنیتی خود را برای شناسایی و نابودی گروهک های تروریستی باقی مانده در این کشور افزایش داده است.

از سوی دیگر کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق برای جلوگیری از تکرار نفوذهای امنیتی که اخیرا رخ دادند، خواهان برگزاری نشستی فوری با حضور مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور شد.

محمدرضا آل حیدر، رئیس این کمیته امروز در بیانیه مطبوعاتی اظهار کرد: شب گذشته نشستی در کمیته برگزار گردید که در آن برگزاری نشستی فوری با فرمانده کل نیروهای مسلح کشور برای مشخص راه چاره های لازم جهت جلوگیری از تکرار این نفوذها خواسته شد.

آل حیدر اضافه کرد: علاوه بر این کمیته تصمیم گرفت جهت آنالیز دلایل این نفوذها و ارائه توصیه های لازم در این خصوص میزبان مسؤولان نظامی و امنیتی باشد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 1426

به "کشف تونل ها و بمب های داعش در صلاح الدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف تونل ها و بمب های داعش در صلاح الدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید