70 درصد تماس ها با آتش نشانی کرج مزاحمت تلفنی است!

به گزارش سفر به تایلند، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج به مشکل مزاحمت های تلفنی برای سازمان اشاره نمود و گفت: متأسفانه 70 درصد تماس ها با آتش نشانی کرج مزاحمت تلفنی است و همین مسائل جدی ای را به همراه دارد.

70 درصد تماس ها با آتش نشانی کرج مزاحمت تلفنی است!

محمد یساولی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: پیش بینی می گردد میزان مزاحمت های تلفنی با آغاز فصل مدارس از 70 درصد هم بیشتر گردد.

وی اضافه نمود: در حال حاضر 26 ایستگاه آتش نشانی در مناطق مختلف کرج فعالیت دارد. تعداد این ایستگاه ها در مقایسه با احتیاج این حوزه بسیار کمتر است و باید شرایط افزایش ایستگاه های آتش نشانی به ویژه در مناطق پرتراکم شهر ایجاد گردد.

این مسئول از کمبود نیروهای عملیاتی سازمان گفت و بیان نمود: متاسفانه سازمان آتش نشانی کرج از کمبود شدید نیروی عملیاتی رنج می برد و برای اینکه در این حوزه به وضعیت استاندارد برسیم باید 256 نفر دیگر به این نیروها اضافه گردد.

وی اظهار کرد:کاهش تماس های نامربوط با مرکز 125 این سازمان باعث تسهیل در روند امدادرسانی به شهروندان خواهد شد. شهروندان توجه داشته باشند هر مزاحمت تلفنی برای آتش تشانی می تواند باعث سوزاندن یک زندگی گردد و خسارات روحی و مادی زیادی را به همراه داشته باشد.

وی گفت: باید با اقدامات مناسب از سوی رسانه ها، فرهنگسازی لازم در این خصوص انجام گردد تا میزان مزاحمت ها به حداقل برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 40

به "70 درصد تماس ها با آتش نشانی کرج مزاحمت تلفنی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد تماس ها با آتش نشانی کرج مزاحمت تلفنی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید