آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای مسابقات آسیایی با یاری خیرین!

به گزارش سفر به تایلند، رییس انجمن فوتسال ناشنوایان گفت: هرچند با کمترین امکانات تیم ملی فوتسال ناشنوایان را برای مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند آماده می کنیم، اما امیدوارم شرایط این اعزام فراهم گردد.

آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای مسابقات آسیایی با یاری خیرین!

محمدحسین مولا در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رده سنی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 25 بهمن راهی بانکوک تایلند می گردد و این رقابت ها از 27 بهمن شروع و تا ششم اسفند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تیم فوتسال ناشنوایان بزرگسال در سه دوره حضورش در این رقابت ها همواره قهرمان آسیا شده است و این امیدواری وجود دارد که در چهارمین دوره حضورش دوباره قهرمانی را به نام خود ثبت کند. البته امیدوارم مسئله ای که در سال گذشته برای تیم فوتسال جوانان ناشنوا که به دلیل عدم تامین اعتبارات از شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا در تایلند بازماندند، در خصوص بزرگسالان نیز این مساله تکرار نگردد. در سال گذشته ما برای تیم جوانان 9 دوره اردو برگزار کردیم که متاسفانه درست زمان اعزام، سفر تیم به تایلند لغو شد. امیدوارم این شرایط برای تیم بزرگسالان که قهرمان دو دوره دنیا و سه دوره آسیا هستند، ایجاد نگردد و امکان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را داشته باشند.

رییس انجمن تیم فوتسال ناشنوایان افزود: با وجود این که با کمترین امکانات تیم فوتسال ناشنوایان را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنیم، اما از بهترین فوتسالیست های ناشنوا برخورداریم که قهرمانی آنها در تایلند قطعی است. به هر صورت با یاری خیرین بلیت و البسه این تیم را فراهم کردیم و فعلا مسئله ای برای اعزام وجود ندارد. تلاشمان بر این است که شرایط اعزام تیم را به تایلند فراهم کنیم تا قهرمانی را به راحتی از دست ندهیم.

مولا در خاتمه اضافه نمود: هر چند این تیم در سه دوره حضورش در آسیا همواره از قهرمانی خود دفاع نموده است، اما هیچ وقت دیده نشدند و کمتر مورد توجه مسوولین قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 121

به "آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای مسابقات آسیایی با یاری خیرین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای مسابقات آسیایی با یاری خیرین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید