اکبری: از نظر فنی بهتر از ورامین بودیم، در شرایط بد اقتصادی قرار داریم

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: واضح بود که ما از نظر فنی بهتر از حریف بودیم، بازیکنان ما در سرویس و حمله عملکرد بسیار خوبی داشتند و باید برنده این بازی می شدیم.

اکبری: از نظر فنی بهتر از ورامین بودیم، در شرایط بد اقتصادی قرار داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیمان اکبری در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل شهرداری ورامین در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال گفت: تیم شهرداری با وجود این شکست، همچنان صدرنشین لیگ برتر والیبال است و عملکرد خوب آنها در این فصل باعث شده تا برای مدتی طولانی صدرنشین لیگ باشند.

وی ادامه داد: ما در شرایط بسیار بد اقتصادی به مصاف حریف رفتیم و تنها کوشش کردیم بازیکنان را از نظر روحی برای این دیدار آماده کنیم. مسائل اقتصادی تیم همچنان حل نشده است و من تنها از بازیکنانم خواستم تا به خاطر شخصیت خود و تیم شان به میدان بروند و بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال توضیح داد: البته واضح بود که ما از نظر فنی بهتر از حریف بودیم، بازیکنان ما در سرویس و حمله عملکرد بسیار خوبی داشتند و باید برنده این بازی می شدیم.

اکبری گفت: انتظار می رود که تیم سایپا در میان 8 تیم برتر لیگ به مرحله پلی آف صعود نمایند. تمرکز و کوشش ما این است که نتایج گذشته را جبران کنیم و به مرحله بعد برسیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا در خاتمه گفت: در ورزش حرفه ای پول عامل مهمی است ولی من از بازیکنانم خواستم که به این مسئله فکر ننمایند و البته مطمئن هستم که مسئولان شرکت سایپا کوشش خواهند کرد تا شرایط بهتری را برای بازیکنان محیا نمایند و دستمزد آنها پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 137

به "اکبری: از نظر فنی بهتر از ورامین بودیم، در شرایط بد اقتصادی قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: از نظر فنی بهتر از ورامین بودیم، در شرایط بد اقتصادی قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید