تاج: کوشش داریم مربی در حد کی روش و به همان بزرگی بیاوریم

به گزارش سفر به تایلند، برای انتخاب سرمربی ابتدا باید زیرساخت ها و قراردادها را فراهم کنیم وعجله ای هم در این مورد نداریم ضمن اینکه در قرارداد سرمربی آینده تیم ملی نظارت بر روی تیم های پایه و حضور مربی ایرانی در کادرفنی هست

تاج: کوشش داریم مربی در حد کی روش و به همان بزرگی بیاوریم

به همه پیشنهاد می کنم صحبت های کارلوس در برنامه نود را ببینند

مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در گفتگوی تلفنی با تلویزیون درباره تربیت نکردن مربیان خوب داخلی برای راهنمایی تیم های ملی و تیم های بزرگ فوتبال ایران مانند پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی گفت: چنین ایرادی به ما یعنی فدراسیون فوتبال وارد است اما فوتبال را یک تکنولوژی مدیریت می نماید. ما وقتی مربیانی مانند برانکو را می آوریم یعنی بزرگ تر از او را نداریم. هر مربی داخلی بیاوریم او را رها نمی نمایند زیرا در اختلاف زیستن بخشی از زندگی ما شده است. مگر زمانی که دایی، قلعه نویی و مایلی کهن را آوردیم، با آن ها چه کردند؟

وی با مقایسه سرمربی پیشین تیم ملی با سرمربی چین در برنامه آسیا 2019 ادامه داد: لیپی از کی روش حقوق بیشتری می گرفت و قیمتش بالاتر بود اما تیمش زودتر حذف شد. ارزیابی مردم از تیم ملی و عملکردش رضایت بخش بود. اگر ما کار زیر ساختی نکرده بودیم دو دوره متوالی راحت به جام جهانی صعود نمی کردیم و در رده های پایه به هیچ موفقیتی نمی رسیدیم. مگر ساخت PEC و 4 زمین چمن با کیفیت کار زیر ساختی نیست؟ ارزیابی ما و مردم از دوران حضور کی روش در تیم ملی مثبت بود.

تاج درباره دخالت فدراسیون پس از مصاحبه های تند کی روش گفت:من اعتقاد دارم خیلی از رفتارهای کی روش و صحبت هایش نباید اتفاق می افتاد و خوب نبودند. وزیر ورزش و جوانان شاهد است که پس از مصاحبه آخر کی روش در جام ملت های آسیا که صحبت های تندی انجام داده بود، تا ساعت 3 شب با او جلسه داشتم و تذکرات لازم را به او دادم. پس از آن هم از مردم عذرخواهی کردم و به کی روش هم گفتم که دیگر حق ندارد چنین صحبت هایی را انجام دهد و کی روش هم حرف من را گوش کرد. آقای حاج رضایی و بقیه بدانند که کارلوس کی روش مانند آجیل یک بسته است که فقط نباید پسته آن را خورد بلکه نخودچی و کشمش آن هم خوردنی هستند.

ریاست فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه ارزیابی از دوران حضور کی روش مثبت بوده، حرف هایش را در خصوص انتخاب جانشین این مربی اینگونه ادامه داد:ارزیابی ما و مردم از دوران حضور کی روش در تیم ملی مثبت بود.کوشش این است که یک مربی در حد کی روش و به همان بزرگی بیاوریم. برای انتخاب سرمربی ابتدا باید زیرساخت ها و قراردادها را فراهم کنیم وعجله ای هم در این مورد نداریم ضمن اینکه در قرارداد سرمربی آینده تیم ملی نظارت بر روی تیم های پایه و حضور مربی ایرانی در کادرفنی گنجانده خواهد شد. به همه مردم پیشنهاد می کنم صحبت های کارلوس کی روش با عادل فردوسی پور در برنامه 90 که دوشنبه پیش رو پخش می گردد را ببینند.

تاج در خصوص اینکه آیا با برانکو در خصوص راهنمایی تیم ملی صحبت شده یا خیر، شرح داد:با برانکو درمورد راهنمایی تیم ملی به هیچ وجه صحبت نکردم. گزینه ما برای راهنمایی تیم ملی خارجی خواهد بود.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 138

به "تاج: کوشش داریم مربی در حد کی روش و به همان بزرگی بیاوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: کوشش داریم مربی در حد کی روش و به همان بزرگی بیاوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید