توشاک: داربی همیشه سختی دارد، یوسف سیدی دیگر بازیکن ما نیست

به گزارش سفر به تایلند، سرمربی تراکتورسازی می گوید که بازی داربی همیشه سخت است.

توشاک: داربی همیشه سختی دارد، یوسف سیدی دیگر بازیکن ما نیست

به گزارش خبرنگاران، تراکتورسازی در هفته ششم لیگ برتر فردا (پنج شنبه) ساعت 18 در استادیوم بنیان دیزل به مصاف ماشین سازی می رود. جان توشاک در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: می دانیم که داربی تبریز را پیش رو داریم و تجربه مان نشان داده که همیشه بازی های داربی سختی های خاص خودش را دارد. بازی فردا برای ما بسیار سخت و مهم است و این موضوع را به بازیکنان گوشزد کردیم. ماشین سازی انگیزه بالایی مقابل ما دارد. ما در نیمه دوم بازی مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم روند بازی فردا همچون نیمه دوم بازی هفته قبل مقابل سپاهان باشد. ما محروم و مصدوم برای بازی فردا نداریم.

سرمربی تراکتورسازی درباره ماشین سازی گفت: هنوز باید به شناخت تیم خودم بپردازم و برای تراکتورسازی وقت بگذارم.

توشاک درباره تعطیلات لیگ هم شرح داد: در همه جای جهان این تعطیلات وجود دارد و فوتبال همیشه به این شکل بوده است. بعد از گذشت یک هفته می توانم بگویم تعطیلات خوب بوده یا نه.

او درباره عملکرد خطوط دفاعی و تهاجمی تیمش اظهار کرد: از عملکرد هفته گذشته تیم بسیار راضی و خوشحالم و همیشه باید روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم. ما مقابل سپاهان دو بار از حریف عقب افتادیم اما هر دو بار نتیجه را به تساوی کشاندیم. من بارها به این موضوع تاکید کردم که باشگاه تراکتور از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان دچار تغییر زیادی گردیده و برای هماهنگی باید سخت کار کنیم. ما مشکلی در خط دفاعی نداریم. همیشه دفاع یک تیم از خط حمله آغاز می گردد و خط به خط عقب می آید تا به دروازه بان برسد. آغاز نماینده حملات یک تیم هم مدافعان هستند و وقتی می خواهیم دفاع یا حمله کنیم باید همه یازده بازیکن دفاع یا حمله نمایند.

سرمربی تراکتورسازی درباره احتمال جذب رضاییان گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده است. تمرکز من تنها روی نفرات کنونی من است. وقتی بازیکن جدیدی به تیم اضافه می گردد این نگرانی وجود دارد و باید وقت بگذاریم تا از او شناخت پیدا کنیم.

توشاک در ادامه درباره تماشاگران تراکتورسازی گفت: تماشاگران فوق العاده بودند و من همین حرف را به بازیکنان گفتم. در بازی مقابل سایپا دیدم که جمعیت خیلی زیادی به سمت استادیوم در حال حرکت است. من وقتی این صحنه را دیدم به بازیکنان گفتم که دیگر احتیاج نیست من به شما انرژی بدهم و شما باید این انرژی را از هواداران بگیرید. همین موضوع که طرفداران با عبور از تپه ها به استادیوم می آیند می تواند انگیزه زیادی به بازیکنان بدهد.

او درباره آخرین وضعیت یوسف سیدی شرح داد: نظری ندارم و در اختیار باشگاه است. اصلا احتیاجی نمی بینم در خصوص این بازیکن صحبت کنم. او دیگر بازیکن تراکتورسازی نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 16

به "توشاک: داربی همیشه سختی دارد، یوسف سیدی دیگر بازیکن ما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توشاک: داربی همیشه سختی دارد، یوسف سیدی دیگر بازیکن ما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید