تیراندازی قهرمانی دنیا، کرم زاده به عنوان پنجمی تفنگ سه وضعیت جوانان دنیا دست یافت

به گزارش سفر به تایلند، در فینال تفنگ سه وضعیت جوانان رقابت های قهرمانی دنیا در کره جنوبی، فاطمه کرم زاده با قرار دریافت در صندلی پنجم دنیا به کار خود انتها داد.

تیراندازی قهرمانی دنیا، کرم زاده به عنوان پنجمی تفنگ سه وضعیت جوانان دنیا دست یافت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فاطمه کرم زاده ملی پوش کشورمان در رشته تفنگ سه وضعیت جوانان با پشت سرگذاشتن مرحله مقدماتی به عنوان نفر ششم با 1156.44 امتیاز راهی فینال شد که در خاتمه با قرار دریافت در صندلی پنجم دنیا به کار خود خاتمه داد.

در این رشته نماینده کشور، چین به مقام نخست دست یافت و نمایندگان کشورهای فرانسه و روسیه مقام های دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

این رقابت ها روز پنج شنبه 22 شهریورماه در رشته اسکیت با حضور رامتین بشارتی و علی دوستی 2 ملی پوش کشورمان پیگیری خواهد شد.

کاروان تیراندازی ایران تاکنون صاحب 3 مدال نقره در رشته میکس تفنگ، تیمی تفنگ بادی و انفرادی تفنگ بادی آقایان رده سنی جوانان و یک مدال طلا در رشته تفنگ سه وضعیت آقایان رده سنی جوانان گردیده است.

پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی دنیا و رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو با حضور 1804 ورزشکار از 90 کشور دنیا در شهر چانگون کره جنوبی از 10 شهریورماه شروع گردیده و تا 24 این ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 32

به "تیراندازی قهرمانی دنیا، کرم زاده به عنوان پنجمی تفنگ سه وضعیت جوانان دنیا دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی قهرمانی دنیا، کرم زاده به عنوان پنجمی تفنگ سه وضعیت جوانان دنیا دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید