جمع آوری نذورات قربانی برای نیازمندان ایلام از طریق 42 پایگاه

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، ضیاء رضایی گفت: نذورات قربانی مردم نوع دوست استان ایلام برای تحویل به نیازمندان از طریق 42 پایگاه در روز عید سعید قربان جمع آوری می گردد.

جمع آوری نذورات قربانی برای نیازمندان ایلام از طریق 42 پایگاه

وی اعلام کرد: ازآنجایی که قشر نیازمند جامعه مستحق ترین افراد برای دریافت نذورات قربانی هستند، گفت: کمیته امداد هرساله به مناسبت عید سعید قربان نذورات قربانی مردم نوع دوست استان را جمع آوری و بین نیازمندان واقعی توزیع می نماید.

وی گفت: نیکوکاران استان ایلام پارسال با اعتماد به این نهاد، نذورات قربانی خود را به ارزش 670 میلیون تومان تحویل این نهاد دادند که این نذورات بلافاصله بین نیازمندان واقعی توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه گفت: سال جاری نیز این نهاد با کمک مراکز نیکوکاری آمادگی دارد ضمن دریافت نذورات قربانی، این کمک ها را به صورت هدفمند بین نیازمندان واقعی که از قبل شناسایی گردیده اند توزیع کند.

رضایی گفت: ما در کمیته امداد این قول را به مردم عزیز استان می دهیم که به محض تحویل نذورات قربانی، آن ها را بسته بندی و در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی در انتها گفت: از مردم عزیز و نوع دوست انتظار داریم که همانند گذشته این نهاد را امین خود دانسته و با تحویل نذورات قربانی خود به مراکز جمع آوری، مستحق ترین نیازمندانی که از قبل شناسایی گردیده اند از این نذورات برخوردار شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 4

به "جمع آوری نذورات قربانی برای نیازمندان ایلام از طریق 42 پایگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری نذورات قربانی برای نیازمندان ایلام از طریق 42 پایگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید