رکوردهای ناخواسته ای که کهکشانی ها در ال کلاسیکو شکستند

به گزارش سفر به تایلند، تهران- خبرنگاران- تیم رئال مادرید با متحمل شدن شکست یک بر صفر در تازه ترین ال کلاسیکو، به شکلی ناخواسته رکوردهایی را شکست؛ رکوردهایی که طعم شکست را برای کهکشانی ها تلخ تر از پیش می نماید.

رکوردهای ناخواسته ای که کهکشانی ها در ال کلاسیکو شکستند

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران، از آخرین باری که رئالی ها در سانتیاگو برنابئو پیروز به شکست آبی اناری ها شده اند، مدت زیادی می گذرد و با توجه به رجحان یک بر صفر کاتالان ها در ال کلاسیکوی شب گذشته، مادریدی های مغرور باید برای شکستن این طلسم کمی بیشتر منتظر بمانند.

شاید تعجب کنید اما کهکشانی ها در شکست سه بر صفر چهارشنبه گذشته مقابل بارسلونا در کوپا دل ری، عملکرد به مراتب بهتری را در مقایسه با ال کلاسیکوی شب گذشته از خود به نمایش گذاشتند.

با این حال، سفیدپوشان در بازی شب گذشته به ویژه در نیمه دوم در برابر کاتالان ها ایستادگی کردند اما مقاومت در ال کلاسیکو همواره پایدار نیست.

با احتساب این شکست رئالی ها حالا چند رکورد ناخواسته را از خود بر جای گذاشتند که در گزارش زیر به چهار مورد آنها اشاره شده است.

4 - پیوستن سرخیو راموس به تالار شرمساران

راموس شاید بهترین مدافع دنیا باشد و یک دوجین افتخار و عنوان ریز و درشت را به نام خود ثبت نموده باشد و حتی می تواند به عنوان پرافتخار ترین مدافع تاریخ اسپانیا کفش های خودر ا بیاویزد اما...

اما او علاوه بر این افتخارات، لکه سیاهی در کارنامه دستاوردهای خود می بینید؛ به عبارت دیگر، با احتساب شکست شب گذشته، کاپیتان رئالی ها به تنها بازیکن کهکشانی ها تبدیل شد که بیشترین شکست را در تاریخ ال کلاسیکو متحمل شده است.

مدافع کهکشانی ها از حالا به بعد باید، رکورد 20 شکست شرم آور ال کلاسیکو را یدک بکشد.

3 - 72 ساعت!

بارسلونا حریف سنتی خود را در خانه در عرض 72 ساعت 2 بار مغلوب نموده است و این موضوع به طنز زجرآور عامیانه اسپانیا بدل شده است: بارسا، برنابئو را به زمین تمرینی خود تبدیل کرد.

به عبارت دیگر، این اتفاق شاید دردآور ترین حکایتی باشد که در تاریخ ال کلاسیکو اتفاق افتاده است؛ اتفاقی تلخ که تنها با اندکی شانس، احتمال تکرار آن وجود دارد اما در حال حاضر آبی اناری ها در حال حاضر تنها تیم تاریخ فوتبال هستند که پیروز شده اند قوهای سپید مادرید در عرض تنها 72 ساعت 2 بار از لبه تیغ بگذرانند.

اوضاع به گونه ای پیش می رود که گویی رئالی ها وارد فازی شده اند که فوتبال روی خوش خود را به آنها نشان نمی دهد.

2 - عشق بارسلونا به برنابئو

آبی اناری ها پس از شکست 3 بر یک در فصل 2014 - 2015، چهار بازی از مجموع پنج ال کلاسیکوی برگزار شده را با پیروزی پشت سر گذاشته و در مجموع 13 گل زده و تنها 4 گل دریافت نموده اند.

در حالت عادی بازی های خانگی باید برای تیم میزبان راحت تر باشد اما در خصوص رئال مادرید و بارسلونا و بازی هایی که در سانتیاگو برنبائو برگزار می شود، اوضاع کاملا برعکس است.

آخرین باری که رئالی ها در برنابئو کاتالان ها را شکست دادند به سال 2014 باز می شود؛ این در حالی است که کهکشانی ها با تقدیم پیروزی یک بر صفر به حریف سنتی این افتخار را به آبی اناری ها تقدیم کردند تا به نخستین تیمی بدل شوند که در سانتیاگو برنابئو چهار بار متوالی در رقابت های مختلف پیروز به رجحان شدند.

1 - بارسلونا رکورد بیشترین برد را در ال کلاسیکو شکست

تازه ترین پیروزی بارسایی مقابل حریف دیرینه از حیث دیگری نیز خاص بود؛ به عبارت دیگر اگرچه بردن رقیب دیرینه برای هر تیمی در حالت طبیعی نیز خاص و ویژه محسوب می شود اما با توجه به شکسته شدن رکورد 87 ساله رئالی ها در رجحان در ال کلاسیکو، این پیروزی کام آبی اناری ها را به مراتب شیرین تر کرد.

غول های اسپانیا شب گذشته دویست و چهل و دومین ال کلاسیکوی خود را برگزار کردند که حالا سهم بارسایی ها 96 برد و سهم رئالی ها 95 پیروزی بوده است.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 157

به "رکوردهای ناخواسته ای که کهکشانی ها در ال کلاسیکو شکستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردهای ناخواسته ای که کهکشانی ها در ال کلاسیکو شکستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید