سعیده علی: درد داشتم اما دست از بازی نکشیدم

به گزارش سفر به تایلند، سعیده علی، بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال بانوان گفت: در خلال مسابقات قهرمانی آسیا مصدوم شدم اما با وجود دردی که داشتم بازی کردم و نمی خواستم کم بیاورم.

سعیده علی: درد داشتم اما دست از بازی نکشیدم

سعیده علی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: مسابقات بسکتبال سه نفره قهرمانی آسیا در سطح بسیار بالایی برگزار گردید. تیم های اول و دوم مناطق مختلف جغرافیایی آسیا به این رقابت ها راه پیدا نموده بودند. تیم ایران نیز باتوجه به قهرمانی در رقابت های غرب آسیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورد.

وی اضافه کرد: تیم ایران در گروه سختی قرار گرفته بود. گروه ما 5تیمی بود در شرایطی که گروه دیگر 4 تیم داشت. تیم ایران آغاز طوفانی داشت. دو بازی اول را با اقتدار بردیم. متأسفانه در بازی دوم مصدوم شدم. در شرایطی که بازی حساسی برابر مغولستان داشتیم، با یاری پزشکان در بازی حاضر شدم.

ملی پوش تیم بسکتبال بانوان ادامه داد: مغولستان تیم قدرتمندی است اما توانستیم این تیم را شکست بدهیم. حریف بعدی ایران تیم ترکمنستان بود، تیم قدرتمندی که به لحاظ تجربه از تیم ایران بالاتر است. تیم ایران اگر در 5 4 ماه گذشته بازی های بین المللی خود را آغاز نموده ترکمنستان از 4 سال پیش در مسابقات حضور پیدا نموده اند.

سعیده علی یادآورشد: ترکمنستان به واسطه تجربه بالایی که داشت ما را شکست داد، مصدومیت من هم مزید بر علت شد. با درد شدیدی که داشتم اما دلم نیامد دست از بازی بکشم. انرژی دوستانم باعث شد تا این درد را به جان بخرم، با تمام وجودم کوشش کردم، این مسابقات برایم مهم بود. سال هاست حسرت حضور در مسابقات بین المللی را داشتیم. پس از این همه دوری به رقابت های برون مرزی راه پیدا نموده ایم. هربازی برایم آن قدر ارزش دارد که درد را تحمل کردم.

وی توضیح داد: مصدومیتم شدت بیشتری پیدا کرد. متأسفانه در بازی رده بندی مغلوب شدیم. خیلی دوست داشتم با مدال به ایران برمی گشتیم، اما شرمسار شدیم.

ملی پوش تیم بسکتبال سه نفره ایران گفت: تیمی که قهرمان این رقابت ها شد در مرحله گروهی برابر تیم ایران مغلوب شد. این نشان دهنده توانایی و پتانسیل بالای بانوان ایران است که در چند ماه گذشته توانستند برابر تیم های باتجربه به خوبی بازی نمایند. حمایت های فدراسیون و رسانه ها باعث گردیده تا بسکتبال سه نفره بانوان ایران رشد بسیار خوبی داشته باشد. در رقابت های مختلف که حاضر می شویم مورد تمجید قرار می گیریم، حتی مربی تیم آمریکا نیز مطرح کرد که تیم ایران توانمند است.

سعیده علی مطرح کرد: در رقابت های قهرمانی آسیا با رنکینگ 9 حاضر شدیم اما حالا رنکینگ تیم ایران 4 گردیده است، این یعنی یک موفقیت که در چندماه به نام بسکتبال بانوان ثبت گردیده است. این توانایی را داریم که رنکینگ بهتری به دست بیاوریم. البته رده های سنی نیز به خوبی کار می نمایند و امیدوارم به زودی اتفاقات بسیار خوبی برای بسکتبال بانوان رخ بدهد و در بسکتبال 5نفره نیز شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی درباره برنامه های پیشِ رو گفت: مصدومیتم سنگین است و حدود سه هفته باید استراحت کنم. پس از آن تمریناتم را برای حضور در لیگ آغاز خواهم کرد. هنوز تیمم را برای لیگ تعیین ننموده ام اما در چند روز آینده تعیین می گردد.

ملی پوش تیم بسکتبال بانوان گفت: باتوجه به این که بسکتبال سه نفره رشته جدیدی است فاصله زیادی با تیم های آسیا نداریم. بسکتبال سه نفره سرعتی است و هیجان فوق العاده ای دارد. پست من نیز بازیکن سرعتی است و به همین دلیل بازی در بسکتبال سه نفره برایم بسیار جذاب است. سرعت بالای این بازی باعث می گردد تا تکنیک های جذابی را در رقابت ها ببینیم و تمام این ها بسکتبال سه نفره را برایم زیبا نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 36

به "سعیده علی: درد داشتم اما دست از بازی نکشیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیده علی: درد داشتم اما دست از بازی نکشیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید