سون هیونگ مین: ایران شانس قهرمانی در بازی های آسیایی است

به گزارش سفر به تایلند، مهاجم با تجربه تیم امید کره جنوبی ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی ایران این تیم را مدعی قهرمانی دانست.

سون هیونگ مین: ایران شانس قهرمانی در بازی های آسیایی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری یونهاپ، تیم ملی فوتبال امید ایران فردا (پنج شنبه) برای صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت های بازی های آسیایی 2018 جاکارتا باید به مصاف تیم ملی امید کره جنوبی برود. تیمی که سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام را در نوک خط حمله خود در اختیار دارد و همه نگاه ها در بازی فردا به او خواهد بود.

سون هیونگ مین پیش از بازی با ایران در نشست خبری گفت : تیم ملی امید ایران خیلی قدرتمند است؛ باید به خوبی برای این مسابقه آماده شویم تا بتوانیم آن ها را شکست دهیم. ما همه بازیکنان حرفه یی هستیم و باید این را بدانیم که در چه مرحله و چه جایگاهی قرار داریم. من فکر نمی کنم احتیاج باشد که من با بازیکنان جوان تر تیم صحبتی کنم. همه ما می دانیم که نقاط ضعف و قوت تیم در کجا واقع شده است و باید برای بازی فردا چه دستوراتی را رعایت کنیم.

بعد از شکست عجیب کره جنوبی در مصاف با مالزی این تیم در رده دوم گروه خود نهاده شد تا با تیم ملی امید ایران در این مرحله رقابت کند. برنده این مسابقه به احتمال زیاد باید با تیم آماده ازبکستان مصاف کند.

مهاجم تیم تاتنهام در ادامه صحبت هایش اضافه نمود: تیم های ایران و ازبکستان هم می توانند قهرمان این تورنمنت شوند. ما هم به مانند بقیه شانس قهرمانی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 6

به "سون هیونگ مین: ایران شانس قهرمانی در بازی های آسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سون هیونگ مین: ایران شانس قهرمانی در بازی های آسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید