فوتبال دنیا، پاسخ بازیکن کریستال پالاس به اهانت نژادپرستانه و تهدید طرفداران آرسنال!

به گزارش سفر به تایلند، فوتبال دنیا یکی از بازیکنان تیم فوتبال کریستال پالاس که پس از بازی مقابل آرسنال از سوی طرفداران این تیم تهدید به مرگ و هدف اهانت های نژادپرستانه واقع شده بود به آنها پاسخ داد.

فوتبال دنیا، پاسخ بازیکن کریستال پالاس به اهانت نژادپرستانه و تهدید طرفداران آرسنال!

به گزارش خبرنگاران، سریال پیروزی های متوالی تیم فوتبال آرسنال در تمامی رقابت های فصل جاری که تعدادش به 11 بازی رسیده بود، یکشنبه شب هفته جاری با تساوی 2 2 در دیداری خارج از خانه از هفته دهم لیگ برتر انگلیس مقابل کریستال پالاس به انتها رسید.

آرسنال تا دقیقه 83 این بازی با نتیجه 2 بر یک پیش بود تا اینکه ویلفرد زاها، بازیکن سابق منچستریونایتد از میهمان لندنی یک پنالتی گرفت که منجر به گل دوم تیمش شد. زاها پس از برخورد با گرانیت ژاکا در محوطه جریمه آرسنال نقش بر زمین شد، اما به زعم طرفداران آرسنال او شیرجه زده و داور را فریب داده است، به همین دلیل پس از بازی گروه پرتعدادی از طرفداران آرسنال در شبکه های اجتماعی به زاها حمله کردند.

زاها اما با پیامی در اینستاگرام به ابراز تنفر طرفداران آرسنال در اینستاگرام پاسخ داد. او نوشت: خطاب به تمام افرادی که پا را از حد فراتر گذاشتند، نژادپرستانه رفتار کردند و برای من و خانواده ام آرزوی مرگ کردند؛ من هم برای شما و خانواده های تان بهترین آرزوها را دارم. با وجود نفرت شما، زندگی من هنوز هم بسیار خوب است. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

اهانت طرفداران آرسنال به ویلفرد زاها در حالی صورت گرفت که گرانیت ژاکا پس از بازی اعتراف کرد در صحنه منجر به اعلام خطای پنالتی به سود کریستال پالاس با بازیکن حریف برخورد داشته است. او گفت: من فکر می کنم که خطای پنالتی واضح بود، چون من زانوی او را زدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 75

به "فوتبال دنیا، پاسخ بازیکن کریستال پالاس به اهانت نژادپرستانه و تهدید طرفداران آرسنال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پاسخ بازیکن کریستال پالاس به اهانت نژادپرستانه و تهدید طرفداران آرسنال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید