مجوز پایانه صادراتی به سرمایه گذاری توانمند داده گردد

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، علی فرخزاد روز پنجشنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان که با حضور زاهدی استاندارقزوین و حمیده زرآبادی؛ نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در محل استانداری برگزار گردید اظهارداشت: همه دستگاه های اجرایی با راه اندازی پایانه های صادراتی استان موافقند و برای تسهیل در کارها همکاری لازم را انجام دادند اما کار با مشکلاتی روبرو گردیده است.

مجوز پایانه صادراتی به سرمایه گذاری توانمند داده گردد

فرخزاد اضافه نمود: یکی از درخواست های راه اندازی پایانه صادراتی استان در کارگروه زیربنایی استان با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، امور اراضی، محیط زیست، سازمان برنامه و بودجه مورد آنالیز نهاده شد و با مخالفت تمام دستگاه ها روبرو شد.

معاون عمرانی استانداری قزوین توضیح داد: شورای برنامه ریزی استان نیز با این طرح مخالفت نموده و پیشنهاد گردیده طرح جابجا گردد و باید بسرعت این موضوع معین تکلیف گردد.

وی بیان نمود: پایانه صادراتی در هشت هکتار مساحت، یک سردخانه 2 هزار تنی بالای صفر و یک سردخانه 200 تنی زیر صفر و 11 هزار متر انبار در شهرستان البرز قرار گرفته است.

در این نشست که سرمایه گذار پایانه صادراتی به ارایه گزارشی از موانع و مشکلات در خصوص راه اندازی این واحد پرداخت که موضوعات طرح گردیده؛ مورد بحث و تبادل نظر نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 10

به "مجوز پایانه صادراتی به سرمایه گذاری توانمند داده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز پایانه صادراتی به سرمایه گذاری توانمند داده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید