ملی پوشان قزوینی عازم بازی های پاراآسیایی می شوند

به گزارش سفر به تایلند، به گزارش خبرنگاران، با حضور مسئولین ارشد استان و خانواده ورزش از ملی پوشان مدال آور ورزش استان در بازی های آسیایی تجلیل و مراسم بدرقه ملی پوشان بازی های پاراآسیایی برگزار می گردد.بهمن عسگری در کاراته، رضا علیپور در سنگنوردی و مهدی مرندی در والیبال طلایی های ورزش استان هستند و تهمینه کربلایی صادقی هم نشان برنز بازی های آسیایی در پنچاک سیلات را کسب نموده است، که فردا عازم بازی های آسیایی می شوند.

ملی پوشان قزوینی عازم بازی های پاراآسیایی می شوند

استاندار قزوین قول پرداخت 30، 17 و 12 سکه بهار آزادی را به مدال آوران بازی های آسیایی داده بود.همچنین برای محسن و سمیرا جلیلوند در گلبال، حسین فرزانه سیاهکل در والیبال نشسته، علیرضا قورچی بیگی در شطرنج، کامران یزدی در دو و میدانی بعنوان ورزشکار و جبرئیل عبادی در تیراندازی با کمان بعنوان مربی برای اعزام به بازی های آسیایی بدرقه می شوند.این مراسم فردا عصر در محل استانداری برگزار می گردد.

تیرانداز قزوینی در رقابت های دنیای به مصاف حریفان می رودابراهیم برخورداری ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی تیراندازی امروز در رقابتهای تیراندازی قهرمانی دنیا کره جنوبی به مصاف حریفان می رود.

برخورداری در رشته تپانچه 50 متر پا به جوخه آتش می گذارند.

پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی دنیا و رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو تا 24 شهریورماه با حضور 1804 ورزشکار از 90 کشور دنیا در شهر چانگون کره جنوبی برگزار می گردد.

مربی آبیکی به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولین فراخوانده شد

جبرئیل عبادی مربی آبیکی به دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین اعزامی به بازی های پاراآسیایی دعوت شد.

نهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تیروکمان معلولان از فردا در سایت تیروکمان کارخانه الیاف واقع در شهریار شروع می گردد و تا 24 شهریور ادامه خواهد داشت.

صدرنشینی هیئت کاراته قزوین در لیگ کاتا خردسالان دختررقابت های هفته دوم لیگ کاتا دختران خردسال با صدر نشینی هیئت کاراته قزوین در گروه سه به انتها رسید.

در بازی های این هفته نماینده استان برابر، شیتوریو اینوئی ها خوزستان، شهر قدس الف، هیئت کاراته استان البرز و جاناتان تهران به برتری رسید.

این رقابت ها در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار گردید.

مربی قزوینی در رقابت های وزنه برداری جانبازان و معلولین آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

احمد ملاحسینی از قزوین بعنوان مربی در تر کیب تیم ملی عازم رقابت های وزنه برداری جانبازان و معلولین آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ژاپن شد.

این مسابقات پیش از بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و یکی از پیش نیازهای حضور در پارالمپیک 2020 توکیو است، از 17 تا 21 شهریور برگزار خواهد شد.

مجمع عمومی سالیانه هیئت ژیمناستیک استان برگزار گردیددر این مجمع که عصر دیروز در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید، درگاهی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع ژیمناستیک استان، عملکرد سال گذشته این رشته ورزشی را آنالیز و برنامه سال 97 را تدوین کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandnet65.ir شناسه مطلب: 23

به "ملی پوشان قزوینی عازم بازی های پاراآسیایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان قزوینی عازم بازی های پاراآسیایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید